فرمانده انتظامي استان خوزستان از کشف بیش از 148 کیلو گرم انواع مواد مخدر در 48 ساعته گذشته از کنترل محورهای مواصلاتی و اجرای طرح مبارزه قاطع با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ 03 August 2019

حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه قاطع با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان‌های هندیجان، اندیمشک و بهبهان با اقدامات اطلاعاتی 3 محموله و یک واحد صنفی  که با پوشش مغازه اقدام به فروش مواد مخدر می‌کرد، را شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر مستقر در ایستگاه بازرسی "امامزاده عبداله" شهرستان هندیجان با اقدامات تخصصی مسیر تردد یکی از محموله های مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم خودروی سواری حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آن 79 کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف کردند.

عباس زاده در ادامه تصریح کرد: در عملیاتی دیگر ماموران بخش زیدون و سردشت زیدون شهرستان بهبهان با اقدامات فنی و شگردهای پلیسی 2 خودروی سمند و چری حامل مواد مخدر را متوقف و در بازرسی از آنها مقدار 55 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اندیمشک با رصد اطلاعاتی یک واحد صنفی که با پوشش مغازه اقدام به فروش مواد مخدر می کرد را شناسایی و با هماهنگی قضائی از آن بازدید کردند که در بررسی به عمل آمده مقدار ۱۳ کیلو ۵۰۷ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در مجموع این طرح عملیات 148 کیلو و هفت گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف شد، خاطرنشان کرد: در این رابطه سه خودرو توقیف، یک واحد صنفی پلمب و چهار قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار