فیلم کوتاه دو کارگردان ایلامی به بخش بین الملل دهمین جشنواره سیمرغ راه یافت.
کد خبر: ۷۶۸۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 03 August 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ کارگردان این اثر هنری گفت: فیلم کوتاه آقای خواب به کارگردانی مشترک حمیدرضا ارجمندی و سعید جعفری از دانشجویان استان ایلام توانست مجوز حضور برای بخش بین الملل دهمین جشنواره بین‌المللی سیمرغ راه کسب کند.

حمیدرضا ارجمندی ادامه داد: این جشنواره در بخش آزاد ویژه دانشجویان، کارکنان، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و جامعه پزشکی کشور، بخش فرهنگ سلامت ویژه دانشجویان تمام دانشگاه‌ها، مراکز و موسسات آموزش عالی کشور و بخش بین‌الملل با موضوع فرهنگ سلامت ویژه دانشجویان سراسر جهان برگزار خواهد شد.

وی تقویت فضای پر نشاط و انگیزه فرهنگی و هنری در دانشجویان، کارکنان، اعضای هیئت علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور و جامعه پزشکی و جلب توجه به مسائل مهم جامعه و کشور و جهان از طریق فرهنگ و هنر و همچنین توسعه و تقویت مشارکت در فعالیت های فرهنگی و هنری خصوصا در کانون‌های فرهنگی هنری به منظور تربیت چند بعدی و فرهنگ سازی سلامت با استفاده از ابزار هنر را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

ارجمندی شعار جشنواره دهم را سالم زیستن، هنر است عنوان کرد و گفت: اختتامیه جشنواره بین المللی سیمرغ در پنج بخش تئاتر،‌ فیلم، ادبی، ‌هنرهای تجسمی و موسیقی تابستان امسال در شهر تهران برگزار خواهد شد.

همچنین فیلم چی دا ساخته محسن کولیوندی نیز در بخش مستند این جشنواره راه یافته و با سایر آثار رقابت خواهد داشت./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار