مدیرعامل پالایش نفت آبادان:
مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان در واکنش به صحبت یکی از بازیکنان فصل گذشته تیم فوتسال بانوان این باشگاه، گفت: توقع ما این بود که خانم اعظم آخوندی حداقل واقعیت ها را هم بگوید. برخی بازیکنان جدا شده از تیم، مطالبی را عنوان می‌کنند که واقعا بی‌انصافی است.
کد خبر: ۷۶۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 03 August 2019

احمد پارو اظهارکرد: باتوجه به صحبت‌های اخیر خانم آخوندی، توقع ما این بود که حداقل واقعیت‌ها را هم بگوید. سال گذشته باتوجه به مشکلات اقتصادى و بخشنامه وزیر نفت مبنی بر کاهش 60 درصدی بودجه تيم‌هاى قهرمانى تابع وزارت نفت این موضوع شامل حال باشگاه ما و به طبع تیم فوتسال بانوان نیز شد. باشگاه پالایش نفت آبادان دارای 9 تیم دربخش قهرمانی است که همگی با کاهش بودجه مواجه شدند و این اتفاقات در حالی رخ داد که دو فصل پیش تیم فوتسال بانوان ما با شرایط مالی بسيار بهتری مواجه بود.

وی بیان کرد: به هر حال باتوجه به کاهش بودجه باید هزینه ها را مدیریت می‌کردیم و سال گذشته قراردادی بین ما و بازیکنان تیم فوتسال بانوان باشگاه منعقد شد که به آن پایبند بودیم و علاوه بر آن نیز بنده 25 درصد پاداش مربوط به مديرعامل را هم به بازیکنان پرداخت کردم. البته باتوجه به کارت‌های زرد و قرمز بازیکنان و باخت‌هایی که در طول فصل داشتیم، مبلغی از قرارداد بازیکنان کسر شد.

مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان گفت: باشگاه طبق قرارداد، پول بازیکنان را تمام و كمال پرداخت کرده است و هیچ قول و قراری مبنی بر پرداخت مبلغی خارج از قرارداد به بازیکنان نداده بودیم. در هر صورت برخی بازیکنان جدا شده از تیم، مطالبی را عنوان می‌کنند که واقعا بی انصافی است و انتظار نداشتیم چنین صحبت‌هایی را مطرح کنند.

وی افزود: فصل گذشته بازیکنانی را داشتیم که باتوجه به رفتارهای‌شان باید از تیم کنار گذاشته و محروم می‌شدند ولی خود بنده و هیات مدیره واقعا صبوری کردیم و باتوجه به این که بازیکنان از شهرستان آمده بودند و خانم هم بودند تلاش کردیم، شرایط را به صورتی برای آن‌ها فراهم کنیم که از نظر روحی روانی و فنی وضعیت سختی در آبادان نداشته باشند اما اکنون در صحبت‌هایشان بی‌انصافی می‌کنند. ضمن این‌که باشگاه مى‌توانست مسایل رفتارى برخى از بازيكنان در فصل گذشته را طى نامه و مستندات انضباطى باشگاه به كميته انضباطى فدراسيون، تيم ملى و ساير باشگاه‌ها اعلام کند كه از اين مساله به خاطر آينده ورزشى و مالى بازيكنان صرف نظر كرديم.

پارو با اشاره به امکاناتی که فصل گذشته برای تیم فوتسال بانوان این باشگاه فراهم شده بود، عنوان کرد: 99 درصد سفرهای ما با پرواز بود که فکر می‌کنم هیچ تیمی این کار را انجام نداد و بازیکنان را در بهترین شرایط پشتیبانی قرار دادیم که تمام این‌ها باوجود کاهش بودجه و مشکلات مالی صورت گرفت.

وی گفت: فصل گذشته سال سختی را نه از نظر فنی، بلکه باتوجه به مشکلاتی که برخی بازیکنان برای‌مان ایجاد کردند، داشتیم، در حالی که هرگز صحبتی از این مسایل نداشتیم. به هر حال من به دنبال توجیه نیستم، چرا که می دانم مسير سياست‌هاى باشگاه درست و شفافیت عملكردمان هم به خوبى مشخص است و با تمام بازیکنان نیز صادق بودیم.

مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان در ادامه درباره وضعیت تیم فوتسال بانوان این باشگاه برای حضور در فصل جدید لیگ برتر کشور نیز گفت: در ابتدا قرار بود که امسال 25 درصد به بودجه ما اضافه شود که روی این موضوع حساب کرده بودیم ولی مجددا نامه‌ای از سوی وزیر نفت ابلاغ شد که طبق بودجه سال 96 کار کنید، یعنی شرایط ما هیچ تغییری نکرده و مانند فصل گذشته است ولی ما به دنبال فراهم كردن شرايط بهتر هستيم.

وی افزود: برای سرمربیگری تیم در فصل جديد مسابقات با خانم جدیدی‌زاده در چندين نوبت مذاكره داشتیم اما او تشخیص داد از همکاری انصراف دهند و ما مجددا با خانم پوربهبهانی كه فصل گذشته به عنوان سرمربى فشارهای زیادی را هم متحمل شد، همکارى کردیم. اكنون در مرحله جذب بازیکن هستیم ولی باتوجه به بودجه‌مان جذب بازیکن شاخص بسیار سخت است. رویکردمان جذب بازیکنان بومی و معرفی پتانسیل‌های جوان در استان و آبادان است. امیدوارم با بضاعت مالی که داریم، در لیگ نیز شرایط خوبی برای‌مان رقم بخورد.

پارو درباره اخبار نادرستی که از این باشگاه در فضای مجازی منتشر می‌شود نیز گفت: باشگاه پالايش نفت آبادان اين حق را براى خود محفوظ مى‌دارد تا با هر گونه تهمت و افترا بدون ارائه اسناد و مدارك رسمى و معتبر از طريق مراجع ذی‌صلاح پيگيرى و برخورد قانونى کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار