مدیرکل ثبت احوال استان ایلام خبر داد؛
مدیركل ثبت احوال ایلام گفت: 463 هزار نفر از جمعیت بالای 15 سال استان ایلام واجد شرایط دریافت كارت ملی هوشمند هستند و از این تعداد تاكنون برای 390 هزار نفر کارت ملی صادر شده است .
کد خبر: ۷۶۸۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰ 03 August 2019

به گزارش تابناک  ایلام ؛  منوچهر تیموری  در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: کارت ملی هوشمند پروژه ی زیرساختی دولت و نظام بوده و ثبت احوال متولی اجرای آن می باشد و این طرح در واقع کلید ورود به دولت الکترونیک است.

وی افزود : تاكنون بیش از 85 درصد از  واجدان شرایط این استان صاحب كارت ملی هوشمند شده و یا در صف دریاف کارت خود می باشند.

مدیركل ثبت احوال ایلام با بیان اینكه50 ایستگاه کاری ثبت نام  كارت ملی هوشمند در سطح استان ایلام راه اندازی شده است گفت : روزانه ظرفیت پذیرش 2500 نفر را برای ثبت‌نام دارند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

وی یادآور شد: در 10 شهرستان تابعه این استان همه اداره های ثبت احوال اقدام به ثبت نام كارت ملی هوشمند برای متقاضیان می كنند ضمن اینكه علاوه بر ثبت احوال، دفاتر پیشخوان و پست نیز در این خصوص فعال هستند.

تیموری با اشاره به افرادی که ثبت نام آنها انجام شده ولی تاکنون کارت خورد را دریافت نمودند افزود: حدود 40 هزار نفر در مرحله صدور کارت ملی هوشمند قرار داردند که در اینده نزدیک این افراد کارت های خود را دریافت خواهند کرد و هیچ مشكلی در صدور كارت ملی هوشمند در استان وجود ندارد .

وی با اشاره به انتخابات پیش رو و ضرورت داشتن كارت ملی هوشمند برای امورات اداری و بانبک تاكید كرد : از مردم استان خواست كه برای دریافت این كارت هر چه سریع تر اقدام كنند چون لازمه انجام خدمات بانکی داشتن کارت ملی هوشمند است .

مدیرکل اداره کل ثبت احوال ایلام یادآور شد :از جمعیت 580هزار نفری استان 270 هزار نفر دارای شناسنامه مکانیزه می باشند ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار