فرمانده انتظامی خوزستان از کشف بیش از 140 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک جاسازی شده لابه‌لای بار برنج و هندوانه در بهبهان خبر داد.
کد خبر: ۷۶۹۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ 06 August 2019

سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه قاطع با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و کنترل دقیق محورهای مواصلاتی، ماموران انتظامی بخش "زیدون" و ماموران ایست بازرسی "خیرآباد" بهبهان با اقدامات فنی از جابه‌جایی دو محموله مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی بخش "زیدون" بهبهان با همکاری ماموران مبارزه با قاچاق کالا با اقدامات تخصصی و کنترل دقیق محورهای مواصلاتی، مسیر تردد یک دستگاه تریلر حامل برنج که لابه‌لای آن مواد مخدر جاسازی شده بود، را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

عباس‌زاده تصریح کرد: در بازرسی انجام شده از تریلر، 100 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و در این راستا یک قاچاقچی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در عملیاتی دیگر ماموران پاسگاه ایست و بازرسی"خیرآباد" بهبهان با اقدامات تخصصی و ايجاد تور ايست و بازرسی موقت، یک دستگاه خودروی نیسان حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند، که در بازرسی از آن 40 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای زیر بار هندوانه جاسازی شده بود، کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر شد.

وی با بیان اینکه در مجموع در این طرح 140 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف شد، خاطرنشان کرد: در این رابطه دو دستگاه خودرو توقیف و دو قاچاقچی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار