رئیس اداره برق منطقه بخش بوستان با اشاره به احداث پست ۶۳ کیلو ولتی در نسیم‌شهر گفت: با تکمیل این پروژه برق نسیم‌شهر از یک منبع تغدیه می‌شود و نیازی به مناطق و پست‌های دیگر نخواهیم داشت.
کد خبر: ۷۶۹۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 06 August 2019

به گزارش تابناک تهران، علی مهربخش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با تأکید بر برنامه‌محور بودن برنامه‌ها در حوزه کاهش انرژی تصریح کرد: با هدف کاهش برق مصرفی 1650 لامپ LED به صورت رایگان در ادارات مستقر بخش بوستان به صورت رایگان نصب شد.

وی سپس بیان کرد: در سال جاری در بخش صنعت، کشاورزی، تجاری، مخابرات، آب و فاضلاب و جایگاه‌هایCNG  جهت کاهش مصرف برق تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد تا در پیک مصرف دچار خاموشی در سطح بخش بوستان نشویم.

رئیس اداره برق منطقه بخش بوستان افزود: قطعی‌های برق در بوستان به دلیل تعمیرات و یا خرابی است که اکیپ‌های تعمیرات در قالب اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری پست‌ها و ترانس‌ها اقدام می‌کنند تا مشکلات حادی به وجود نیاید.

مهربخش تصریح کرد: در حال حاضر برق نسیم‌شهر از 12 فیلر تغذیه برق تأمین می‌شود که با تکمیل پروژه 63 کیلوولت نسیم‌شهر 10 فیلر به این آمار افزوده و دیگر مشکلات خاموشی و کمبود برق را در بخش بوستان نخواهیم داشت.

وی همچنین بر تعویض لامپ‌های بخار سدیم قدیمی در معابر بخش بوستان اشاره کرد و افزود: 410 نقطه بخش بوستان از لامپ‌های قدیمی پاکسازی و از لامپ‌های کم مصرف برای روشنایی استفاده شده است.

رئیس اداره برق منطقه بخش بوستان با اشاره به تأمین برق بخش بوستان از سه منطقه سلطان‌آباد، باطری‌سازی و واوان گفت: احداث پست 63 کیلو ولت در نسیم‌شهر در دست انجام است که با تکمیل این پروژه برق نسیم‌شهر از یک منبع تغدیه می‌شود و نیازی به مناطق و پست‌های دیگر نخواهیم داشت.

مهربخش در پایان به عبور مشترکان از 102 هزار مشترک مورد اشاره کرد و اظهار داشت: نصب کنتورهای برق برای مشترکان از 13 روز به 7 روز کاری کاهش یافته است و تمام ظرفیت برق منطقه بخش بوستان برای جلب رضایت مشترکان به‌کار گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار