زوج میانسالی که اسفندماه سال گذشته با حمله به پلیس راهور آبادان او را هدف کتک و فحاشی قرار دادند، حالا به 100هزارتومان جریمه محکوم شدند.
کد خبر: ۷۶۹۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ 06 August 2019

 

تابناک / ساعت 21:45 دقیقه دوشنبه 13 اسفند ماه سال 97بودکه صدای فحاشی و فریاد‌های زن میانسال فضای خیابان شلوغ امیرکبیر آبادان را به هم ریخت. 
خبرنگار رکنا که در این هیاهو حضور داشت برای پیگیری این درگیری به صحنه فحاشی زن میانسال رفت و مشاهده کرد زن میانسال با یک مامور جوان پلیس راهنمایی و رانندگی درگیر شده و در حالیکه از او فیلمبرداری می‌کرد بابی رحمی تمام چند سیلی به صورت مامور جوان نواخت. 
در ادامه این درگیری همسر این زن ادعا کرد در مقابل چشم حاضرین پلیس و خودرویش را به آتش خواهد کشید و شروع به فحاشی به مامور جوان کرد. 
بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 16 امیر کبیر در محل درگیری حضور پیدا کردند و زن و مرد میانسال را همراه مامور پلیس راهور به کلانتری منتقل کردند. 
در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد مامورجوان در حال جریمه کردن راننده متخلف سمند بوده که راننده سمند از خودرویش پیاده می شود و قصد درگیری با وی را داشته که پلیس جوان به ناچار مجبور به استفاده از اسپری اشک‌‍‌آور می شود که در این لحظه زن مرد میانسال که از آن طرف خیابان درحال تماشای درگیری بودند به سراغ پلیس جوان رفته و شروع به فحاشی می کنند.

در حال جر و بحث زن میانسال درحالی که با گوشی موبایلش از مأمور پلیس فیلم می گرفت چند سیلی به صورت وی می زند و ادعا می کند قصد دارد این فیلم را برای مسیح علی نژاد خبرنگار ایرانی که در شبکه‌های معاند اخبار دروغین منتشر می‌کند ارسال کند که شلوغ کاری زوج میانسال باعث فرار راننده سمند متخلف می شود. 
بنا به این گزارش، بدین ترتیب بازپرس کشیک دستور بازداشت زن و مرد میانسال را صادر کرده بود اما متهمان پس ازرفتن به دادگاه باگذاشتن وثیقه آزاد شده و پس از چند ماه باجریمه 100هزار تومانی مواجه می شوند.

اداره حقوقی پلیس آبادان درخصوص این حکم اعتراض نموده است. لازم به ذکراست همسر این زن میانسال نیز ماه گذشته با کارمند بانک ملی شعبه امیری درگیر شده و به اودر مقابل دیگران فحاشی کرده است .

شاید وی بر این باور است که پلیس را کتک زده و فقط 100هزار تومان جریمه شده ! پس هر بلایی بر سر شهروندان عادی بیاورد هیچ اتفاقی برایش رخ نخواهد داد. 

 

رکنا

برچسب ها: پلیس آگاهی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار