معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صمت خوزستان در خصوص تمهیدات صورت گرفته برای حل مشکلات بازار مرغ استان گفت: در راستای کاهش قیمت مرغ و تنظیم بازار مصوب شده تا از خروج مرغ از استان و فروش مرغ به صورت زنده جلوگیری شود.
کد خبر: ۷۶۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ 06 August 2019

عبدالرحمان ناصریان اظهار کرد: در راستای کاهش قیمت مرغ و تنظیم بازار این محصول مصوب شده تا از خروج مرغ از استان جلوگیری شود.

وی افزود: همچنین قرار است از فروش مرغ زنده در استان جلوگیری شود تا فروشندگان مرغ نتوانند مرغ را به صورت زنده در بازار عرضه کنند و از این رو مرغ زنده به سمت کشتارگاه‌ها هدایت شود و شاهد تعادل قیمت این محصول در بازار باشیم.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صمت خوزستان تصریح کرد: در این زمینه قرار است تا دستگاه‌ها نظارتی، امنیتی و قوه قضاییه نیز ورود کنند و بر بحث عرضه و خروج مرغ از درون استان به خارج نظارت و با متخلفان در این زمینه برخورد کنند.

ناصریان عنوان کرد: در صورتی که مرغ تولید شده در مرغداری‌ها به سمت کشتارگاه‌ها بیاید و مرغ کشتار شود، قطعا قیمت مرغ در بازار نیز تعدیل می‌شود و شاهد عرضه بیشتر و مناسبتری در بازار خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم تا مرغداران مرغ را با قیمت مناسبی در اختیار کشتارگاه قرار دهند تا شاهد کاهش قیمت مرغ در بازار باشیم و شرایط مانند گذشته که قیمت مرغ مناسب بود، شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار