مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن اعلام این خبر گفت: سومین جشنواره ملی استند آپ کمدی با موضوع آزاد در آذر ماه سال جاری در شهرستان شوشتر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۶۹۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 07 August 2019

محمد جوروند با اعلام این خبر گفت: سومین جشنواره ملی استند آپ کمدی با موضوع آزاد در آذر ماه سال جاری در شهرستان شوشتر برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را، کشف و استعداد یابی در زمینه ی بداهه گویی و برقراری ارتباط با مخاطب بوسیله ی زبان و بدن ،ایجاد بستر مناسب جهت رشد و ارتقای ژانر طنز با توجه به تاثیر شگرف آن در توسعه ی فرهنگی و اجتماعی جامعه ،تجلیل از پدید آورندگان آثار فاخر در زمینه ی استند آپ کمدی ،ایجاد شور و نشاط اجتماعی با توجه به تاثیر شگرف نشاط در بالندگی و امید به زندگی در بشر عنوان کرد.

جوروند افزود: مهلت ارسال آثار تا پایان آبان ماه سال ٩٨ و برگزاری جشنواره در نیمه دوم آذرماه سال جاری خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ضمن اشاره به شرایط شرکت در دومین جشنواره ملی استند آپ کمدی گفت: هر اجرا باید بر لوح فشرده ثبت و به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد، آثار با مشخصات کامل شرکت‌کننده از جمله، نام و نام خانوادگی، سن، تحصیلات، آدرس کامل و تلفن ارسال شود همچنین منتخبین متعهد می‌گردند تا اجرای خود را در شهر میزبان با شرایطی که دبیرخانه تشخیص و اعلام می‌نماید برای عموم به نمایش بگذارد.

وی اظهار کرد: دبیرخانه جشنواره به جز آثاری که هیات داوران مشخص می‌کنند، بخش آراء مردمی را نیز برای انتخاب بهترین اجرا لحاظ خواهد کرد و دبیرخانه این جشنواره در روزهای برگزاری جشنواره با حضور هنرمندان نام اشنای عرصه طنز کشور اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی به صورت رایگان خواهد کرد.

جوروند گفت: دبیرخانه جشنواره از پذیرفتن آثار شرکت کنندگان زیر ١٥ سال معذور است و آثاری که بعداز زمان مقرر به دبیرخانه جشنواره ارسال می‌شوند در این جشنواره شرکت داده نخواهند شد. زمان آثار ارسالی می بایست حداکثر ١٠ دقیقه باشد و قصه ، نمایش و پیام اجرا در داوری و انتخاب ، تاثیر گذار خواهد بود .

وی افزود: دبیرخانه جشنواره از تعدادی از افراد که بنا به رای داوران حائز رتبه می‌گردند دعوت به عمل آورده و در روز اختتامیه از میان آنان برگزیدگان نهایی را مشخص و با لوح سپاس و جوایز نقدی از آنان تقدیر خواهد نمود.

حضور برگزیدگان در مراسم اختتامیه الزامیست و عدم حضور برگزیده انصراف از جشنواره تلقی خواهد شد .ضمناً نتایج نهایی در حین اجرا در اختتامیه مشخص و اعلام می گردد.

جوایز برگزیدگان در هر بخش: نفر اول ٥٠/٠٠٠/٠٠٠ ریال، نفردوم ٣٠/٠٠٠/٠٠ ریال، نفر سوم ٢٠/٠٠٠/٠٠٠ ریال. همچنین جایزه آراء مردمی برای اثر برگزیده ١٠/٠٠٠/٠٠٠ ریال است.

علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره می‌توانند به آدرس دبیرخانه: خوزستان، شوشتر، میدان غدیر، اداره فرهنگ وارشاداسلامی، دبیرخانه دومین جشنواره ملی استند آپ کمدی مراجعه کنند و یا با تلفن‌های زیر تماس بگیرند.

تلفن: ٣٦٢٢٠٨٨٤ (٠٦١)، دور نگار: ٦٢٢٥٠٠٠ ٠٦١٣، هماهنگی: ٠٩١٦٩٠٧٤٥٠٨ - ٠٩١٦٦٠٩٢٣٥٢

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار