امام جمعه تبریز گفت: هر کاری در کشور صورت میگیرد، باید با هدف رفع فقر و محرومیت و ایجاد رونق در زندگی عموم مردم باشد.
کد خبر: ۷۶۹۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ 07 August 2019

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در همایش جهاد عاشورائیان و افتتاح بیش از ۶۷۰ پروژه عمرانی، اقتصاد مقاومتی و سازندگی با بیان اینکه بسیج سازندگی برای ریشه کن کردن محرومیت ها کارهای بزرگ جهادی انجام میدهد، گفت: گام دوم انقلاب یعنی حاکمیت عدالت اجتماعی همراه با ارتقاء وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم که در این راستا مسئولان کشور باید در ادامه مسیر پرصلابت انقلاب، با بهره گیری از زیر ساخت های ایجاد شده زندگی مردم را از فقر و محرومیت نجات دهند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه رونق زندگی مردم نباید به بخشی از اقشار خاص از جامعه اختصاص یابد افزود: هر کاری در کشور صورت میگیرد، باید با هدف رفع فقر و محرومیت و ایجاد رونق در زندگی عموم مردم باشد.

وی با بیان اینکه سیاست رژیم های منحوس قاجار و پهلوی در اعمال تبعیض و محرومیت باعث محرومیت مناطق دور افتاده از مرکز شده بود، گفت: جمهوری اسلامی ایران مصمم است تمامی تلاشها و امکانات خود را برای محرومیت ‌زدایی از مناطق محروم کشور بکار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه جهاد و شهادت را دو فصل بزرگ فرهنگ بسیج عنوان کرد و گفت: جهاد وقتی می‌تواند اثر گذار باشد که دل ها در گرو شهادت باشد./*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار