معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه احدی حق تجاوز به مرز‌های کشورمان را ندارد، گفت: اگر قدرت بزرگی مانند آمریکا بخواهد به مرز‌های ما نزدیک شود با عکس‌العمل قاطع نیرو‌های مسلح کشور مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۷۷۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ 08 August 2019

تابناک /  اسحاق جهانگیری ظهر امروز در مراسم افتتاحیه پروژه‌های کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی که به صورت ویدیو کنفرانس در اردوگاه ثامن‌الائمه برگزار شد، همزمان با افتتاح ۳۱ نیروگاه خورشیدی در روستای چاه نصر نیشابور، اظهار داشت: یکی از نیاز‌های اساسی مورد نیاز کشور نیروگاه‌های خورشیدی هستند که کمیته امداد وارد آن شده و امیدواریم که بتواند برای بهره‌برداران آن‌ها برکت داشته باشد و امیدواریم که بتوان آن‌ها را توسعه داد.

وی همچنین در ادامه این مراسم همزمان با افتتاح پروژه‌های مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی در شهرستان درگز اظهار داشت: درگز یک شهرستان مرزی است و مرزداران ما در این شهرستان هم از مرز‌های خراسان رضوی از مرز‌های ما حفاظت می‌کنند.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با اشاره به افتتاح دو هزار واحد مسکونی مددجویی در شهرستان دره‌گز، ساکنان این منطقه را مرزداران سرافراز جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و گفت: یکی از سیاست‌ها و خط قرمز‌های جمهوری اسلامی ایران حفاظت از مرز‌های کشور است به گونه‌ای که احدی حق تجاوز به مرز‌های کشور را ندارد همانگونه که در مرز‌های آبی نشان دادیم که حتی اگر قدرت بزرگی مانند آمریکا بخواهد به مرز‌های ما نزدیک شود با عکس‌العمل قاطع نیرو‌های مسلح کشور مواجه خواهد شد.

جهانگیری همچنین در افتتاح اردو‌های دانشجویی کمیته امداد خاطرنشان کرد: این اردو‌ها دارای اهمیت بسیار زیادی هستند و ما شاهد بوده‌ایم دانشجویان کمیته امداد امان خمینی در بسیاری از موارد رتبه‌های مناسبی داشته‌اند.

منبع: تسنیم
برچسب ها: جهانگیری ، خلیج فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار