نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:
نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: در حاشیه شهر اهواز مشکلات و محرومیت‌هایی داریم که تا مسئولان از نزدیک آنها را نبینند، متوجه آن نمی‌شوند.
کد خبر: ۷۷۰۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹ 09 August 2019

حجت‌الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز ضمن تسلیت شهادت امام محمدباقر (ع)، اظهار کرد: شب و روز عرفه را در پیش داریم و شب زنده‌داری عرفه سه اثر مهم استجابت دعا، ثواب 170 سال عبادت و بخشش گناهان را دارد.

به گزارش"تابناک" وی افزود: عید سعید قربان را بزرگ بدارید و در این روز در مصلی اهواز نماز عید قربان به امامت آیت‌الله موسوی جزایری در ساعت 8 صبح اقامه خواهد شد.

امام جمعه اهواز با اشاره به بازدید از شرکت لوله‌سازی اهواز، عنوان کرد: باتوجه به این‌که در سال رونق تولید هستیم، با کمک مسؤولان باید موانع صنعت، کشاورزی و خدمات را برطرف کنیم که کارخانه‌ای مانند لوله‌سازی به کار خود ادامه دهد.

وی گفت: یکی از مشکلات اصلی این کارخانه بانک‌ها هستند به دلیل حضور بیش از 2 هزار کارگر در این کارخانه، بانک‌هایی که به این کارخانه وام دادند لازم است همکاری بیشتری داشته باشند.

موسوی فرد با اشاره به بازدید هفتگی از مناطق محروم استان، اظهار کرد: در اهواز مناطق محروم و کم برخوردار وجود دارد اما در بازدید از مناطق محروم اندیکا متوجه شدیم که این مناطق قابل مقایسه با اهواز نیستند.

وی افزود: باید دولتمردان عزم خود را جزم کنند و با همکاری با یکدیگر مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان عنوان کرد: اگر مشکلات بانک‌ها در کشور حل شود، بخش عمده‌ای از اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری رقم خواهم خورد.

موسوی فرد گفت: اگر مسؤولین نظام در جریان مذاکرات بین‌المللی کلام مقام معظم رهبری را گوش می دادند، امروز شاهد کم‌ترین خسارت‌ها بودیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار