فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: عاملان تیراندازی به یک شرکت خصوصی در فاصله کمتر از ۵ ساعت از این رخداد در این شهرستان، شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۷۰۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ 10 August 2019

سرهنگ" امیرعباس شهبازی " چهارشنبه با بیان این خبر گفت: درپی اعلام گزارش به مرکز پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی شبانه به سمت یک شرکت خصوصی در شهرستان اندیمشک،  ماموران انتظامی پاسگاه "مازو" به محل اعزام شدند که مهاجمان به محض حضور ماموران گشت انتظامی در محل حادثه، با استفاده از تاریکی شب و وضعیت منطقه از محل گریختند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تیراندازی به سمت این شرکت هیچگونه خسارات و تلفات جانی و مالی در بر نداشت، افزود: با تلاش و تحقیقات اطلاعاتی و میدانی ، ماموران پاسگاه انتظامی مازو در کمتر از ۵ ساعت، ۲ عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ شهبازی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه جنگی، تعداد ۲۱ عدد فشنگ جنگی و سه خشاب مربوطه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس انگیزه خود را ازتیراندازی، اختلافات مالی با مسئولان این شرکت اعلام کردند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار