حادثه
یک کارگر ۱۷ ساله درحالی که در آشپزخانه یک رستوران مشغول کار با چرخ گوشت صنعتی بود بر اثر رعایت نکردن اصول ایمنی دچار حادثه شد و دست وی در داخل چرخ گوشت فرو رفت
کد خبر: ۷۷۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ 10 August 2019

تلاش سه ساعته آتش نشانان، در حادثه دلخراش رهاسازی دست کارگر جوان در چرخ گوشت صنعتی

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، یک کارگر ۱۷ ساله درحالی که در آشپزخانه یک رستوران مشغول کار با چرخ گوشت صنعتی بود بر اثر رعایت نکردن اصول ایمنی دچار حادثه شد و دست وی در داخل چرخ گوشت فرو رفت. ستاد فرماندهی آتش نشانی اراک با دریافت خبر این حادثه بی درنگ آتش نشانان ایستگاه شماره یک و گروه امداد و نجات ۱۰۳ این سازمان را به محل حادثه در یک رستوران به نشانی بلوار کربلا، بعد از دانشگاه پردیس اعزام کرد.
آتش پاد دوم مسعود آقازیارتی رییس سازمان آتش نشانی شهرداری اراک که به محل حادثه رفته و شخصا فرماندهی عملیات امداد و نجات را بر عهده داشت، گفت:آتش نشانان و نجاتگران بلافاصله با استفاده از تجهیزات ویژه نجات با حساسیت و رعایت نکات ایمنی به صورت کاملا ایمن، گلویی چرخ گوشت را از بدنه اصلی دستگاه جدا کرده و این پسر جوان را درحالی که دستش داخل چرخ گوشت گرفتار شده بود برای انجام اقدامات بعدی و اعزام به بیمارستان در اختیار عوامل اورژانس قرار دادند.
رییس سازمان آتش نشانی شهرداری اراک تصریح کرد: نجاتگران آتش نشانی در اتاق عمل بیمارستان تحت نظارت پزشکان متخصص، بعد از بیهوشی مصدوم، در عملیاتی حساس که حدود ۳ ساعت به طول انجامید، دست این پسر جوان را از میان چرخ گوشت آزاد کرده و وی را برای مداوا تحویل عوامل پزشکی بیمارستان دادند.
آقازیارتی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حادثه انگشتان دست چپ این کارگر رستوران، دچار آسیب دیدگی شدید شد.
کارشناسان آتش نشانی به کاربران این گونه چرخ گوشت‌ها تاکید می‌کنند، هنگام کار با این گونه دستگاه‌ها حتما موارد ایمنی را رعایت کرده و از استاندارد بودن چرخ گوشت اطمینان حاصل نمایند تا دچار این گونه حوادث دلخراش نشوند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار