مدیرکل بهزیستی خوزستان خبر داد:
مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: همزمان با فرارسیدن دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیرخم، شیرخوارگاه و مراکز نگهداری ایتام، مراکز و مجتمعات بهزیستی سراسر استان، در عید قربان آماده دریافت نذورات، گوشت‌های قربانی و کمک‌های مردمی و توزیع آن در میان مددجویان هستند.
کد خبر: ۷۷۰۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ 11 August 2019

غلامرضا صدیق راد ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار کرد: برنامه دهه ولایت از 21 تا 29 مرداد توسط سازمان بهزیستی و با هدف جلب مشارکت‌های خیرین در استان برگزار می‌شود و این دهه فرصتی مناسب برای همراهی هر چه بیشتر مردم و خیرین با افراد تحت پوشش بهزیستی است.

وی افزود: علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته برای حل مشکلات افراد تحت پوشش از سوی بهزیستی، این سازمان به تنهایی قادر به حل همه مشکلات مددجویان و معلولان نیست و نیازمند یاری جدی مردم نوع‌دوست خوزستان است.

مدیرکل بهزیستی خوزستان ادامه داد: به همین منظور در برنامه‌ای که از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر در تمامی مراکز و مجتمع‌های دولتی بهزیستی در سراسر خوزستان انجام می‌شود، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خواهیم کرد تا از این طریق کمک‌های مردم به دست نیازمندان واقعی برسد.

صدیق راد عنوان کرد: 70 مرکز و مجتمع بهزیستی در 27 شهرستان آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند.

وی بیان کرد: سامانه پیامکی جلب مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان #1400004*4*733*، شماره حساب سیبا 2173452201001 بانک ملی به نام مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان و نیز درگاه اینترنتی به آدرس www.behzisty-khz.ir آماده دریافت هدایای نقدی مردم عزیز استان است. همچنین شیرخوارگاه مجتمع فتح‌المبین واقع در اهواز، سپیدار، بلوارفنی و حرفه‌ای، جنب آتش‌نشانی آماده دریافت نذورات و قربانی‌ها و کمک‌های همشهریان اهوازی است.

مدیرکل بهزیستی خوزستان در پایان ضمن تشکر از خیرین نیکوکار گفت: شهروندان عزیز می‌توانند جهت کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر با شماره تلفن‌های 06133768242 و 06133791344 و 06132296039 تماس حاصل نمایند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بهزیستی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار