رییس پلیس راه استان خوزستان گفت: تصادف ۲ خودرو سواری در جاده خرمشهر- اهواز به دلیل خواب آلودگی و خستگی راننده پژو پارس رخ داد، هفت نفر را به کام مرگ کشاند.
کد خبر: ۷۷۱۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶ 13 August 2019

سرهنگ رضا دولتشاهی افزود:  ساعت ۳:۲۰ دقیقه بامداد دوشنبه یک دستگاه خودروی پژو پارس که از خرمشهر به سمت اهواز در حرکت بود به دلیل خواب آلودگی به سمت چپ جاده منحرف شد و با یک دستگاه خودروی اسپورتیج تصادف کرد.

وی ادامه داد: به گفته اقوام راننده خودروی پژو پارس، این فرد تا دیر هنگام در یک مراسم حضور داشته و پس از آن باوجود خستگی به سمت اهواز حرکت کرده است.

دولتشاهی مکان این حادثه را در ۳۰ کیلومتری جاده اهواز – خرمشهر عنوان کرد و افزود: راننده خودروی استپورتیج نیز از مسیر اندیمشک درحال بازگشت به خرمشهر بود.

وی گفت: جاده اهواز به خرمشهر  در فصل تابستان به ویژه ساعات شب و بامداد کم تردد است از این رو تنها علت حادثه بی احتیاطی راننده بوده است.

در این حادثه هفت نفر از سرنشینان خودرو ها جان خود را از دست داده ( ۲ مرد ، ۲ زن و سه کودک ) و ۲ نفر دیگر مصدوم و به جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

پیش از این آتش نشانی اهواز زمان این حادثه را ۲:۲۲ دقیقه بامداد روز دوشنبه و مکان آن را ۱۰ کیلومتری جاده اهواز- خرمشهر عنوان کرده بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار