رئیس دانشکده علوم‌پزشکی شوشتر از افزوده شدن رشته مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار و رشته تکنولوژی پرتوشناسی (رادیولوژی) در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۹۸ برای دانشکده علوم پزشکی شوشتر و آغاز پذیرش دانشجو در این دو رشته از مهرماه خبر داد.
کد خبر: ۷۷۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ 14 August 2019

فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: رشته مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار و رشته تکنولوژی پرتوشناسی (رادیولوژی) به رشته‌های موجود در دانشکده علوم پزشکی شوشتر افزوده شده است و پذیرش دانشجو در این دو رشته از مهرماه آغاز می‌شود.

وی افزود: از دانش‌آموزان بومی منطقه و خانواده‌های آنان می‌خواهیم که با توجه به اولویت پذیرش افراد بومی، در کنار سایر انتخاب‌ها، این رشته‌ها را نیز انتخاب کرده و مد نظر داشته باشند تا ان‌شاالله در صورت قبولی بتوانند به شهر و منطقه خود خدمت کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر عنوان کرد: توسعه حوزه آموزش، تحقیقات و دانشجویی فرهنگی دانشکده علوم پزشکی شوشتر در کنار رشد و توسعه در بخش بهداشت، درمان، غذا و دارو و فوریت‌های پزشکی از اولویت‌های ما در سال ۹۷ بود. کسب مجوز پذیرش دانشجو در این دو رشته کار بزرگی بود که کارکنان و مسئولان دانشکده علوم پزشکی شوشتر از عهده انجام آن به خوبی برآمدند و در واقع باید کسب این موفقیت را به همه مردم شهرستان شوشتر تبریک گفت.

ابول‌نژادیان گفت: رشد و توسعه زیرساخت‌ها، فضای فیزیکی و نیروی انسانی در معاونت آموزش، تحقیقات و فرهنگی دانشجویی در کنار سایر معاونت‌ها همچنان ادامه خواهد داشت. ما نوید روزهای روشن‌تر از قبل را به شهروندان عزیز شوشتر می‌دهیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار