فرمانده انتظامی اندیمشک از تخلیه و تخریب 20 باب مغازه به دلیل تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۷۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 14 August 2019

سرهنگ امیرعباس شهبازی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه بی‌امان با مخلان نظم عمومی 20 باب مغازه که با تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه جاده کمربندی اندیمشک اقدام به توزیع و عرضه مواد مخدر می‌کردند، شناسایی و موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این مغازه‌ها که اکثراً فاقد پروانه کسب بودند، علاوه بر تجاوز به حریم جاده، پاتوقی برای مجرمان مخصوصا فروشندگان مواد مخدر شده‌اند و این موضوع سبب بروز مشکلاتی برای شهروندان و مطالبات آنان از پلیس در برخورد قاطع با هنجارشکنان شده بود.

شهبازی افزود: با توجه به جرائم و تخلفات متعدد مالکان و فروشندگان این مغازه‌ها، پلیس مبارزه با مواد مخدر در عملیاتی مشترک با ماموران کلانتری 12 پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی و شهرداری اندیمشک نسبت به تخریب و قلع و قمع تعداد 20 باب مغازه متخلف، رفع تصرف و معرفی عاملان و مقصران به مراجع قضائی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی اندیمشک با قدردانی از همکاری ارزنده شهروندان، سازمان‌ها و ادارات شهرستان در اجرای عملیات‌های پاکسازی تاکید کرد: مشارکت مردم و مسئولان با پلیس موجب امنیت پایدار خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار