کد خبر: ۷۷۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶ 14 August 2019
 
 
تابناک / هفتادو هفتمین جلسه عادی و علنی شورای اسلامی شهر انزلی با حضور شهردار، اعضای شورای شهر انزلی و کارشناسان شهرداری  با موضوع نامه شهرداری در خصوص درخواست شرکت نوید آوران عرصه نوین جهت حضور در کارخانه کود عالی – نامه شماره شهرداری درخصوص درخواست همکاری شرکت بهبود گستر – نامه شهرداری درخصوص خرید  ۱۰ دستگاه مینی بوس ، امروز یکشنبه (۶ مرداد) در محل شورا برگزار شد.
 

هفتادو هفتمین جلسه عادی و علنی شورای اسلامی شهر انزلی با حضور شهردار، اعضای شورای شهر انزلی و کارشناسان شهرداری  با موضوع نامه شهرداری در خصوص درخواست شرکت نوید آوران عرصه نوین جهت حضور در کارخانه کود عالی – نامه شماره شهرداری درخصوص درخواست همکاری شرکت بهبود گستر – نامه شهرداری درخصوص خرید  ۱۰ دستگاه مینی بوس ، امروز یکشنبه (۶ مرداد) در محل شورا برگزار شد.
شهردار بندرانزلي در اين جلسه عنوان نمود: اجراي آسفالت مسير بازگشايي شده انتهاي خيابان پاسداران انجام شده كه بصورت دو طرفه باز و تردد صورت مي گيرد. اجراي اين آسفالت منجر به اين شده كه بلوار وسط  نيز اجرا شود و ميدان واقع در اين خيابان نيز با پيشنهاد واحد طرح و برنامه متناسب با نام آن كه در شوراي نامگذاري انتخاب شده ساخته خواهد شد.
وي افزود: اجراي آسفالت ميدان گمرك، ميدان امام هادي (ع) به سمت ميدان مالا و محله نوير كه در اولويت قرار گرفته بود در حال انجام و در مراحل پاياني است.
دكتر پورقربان اظهار نمود: خوشبختانه در مناقصه اي كه برگزار شد پروژه اي به صورت  كامل، 10 هزار تن آسفالت به پيمانكاري واگذار شده است. 
شهردار انزلي عنوان نمود: بعضي از دوستان سوال مي پرسند اين آسفالت در زمان شب صورت نمي پذيرد؛ ما سعي كرديم كيفيت آسفالت را نسبت به گذشته بهبود ببخشيم و اين مستلزم اين است كه از يك كارخانه ي خوب آسفالت را بياوريم و كارخانه توليد كننده به دليل اينكه در مسير دوري قرار دارد و در شيفت شب آسفالتي در آنجا توليد نمي شود اجبارا اجراي آسفالت در طول روز انجام مي گيرد.
شهردار انزلي تصريح نمود: بحث پالت كاري نوار ساحلي، محوطه سازي شهرداري ناحيه يك و شهداي شمالي و كفپوش بلوار قدس نيز در حال انجام است.
وي عنوان نمود: تشك آتش نشاني به ابعاد 6 در 8  و ضخامت  3 متر كه تا ارتفاع 45 متر را پشتيباني مي كند، دستگاه تنفسي و يك سري تجهيزات آتش نشاني براي آتش نشان هاي عزيز تهيه شده  كه در روزخبرنگار  مانوري در آنجا خواهيم داشت.
دكتر پور قربان افزود: تجهيز و محوطه سازي  گلخانه، ساخت ايستگاه آتش نشاني وساختمان حمل و نقل در شهرداري ناحيه يك در حال انجام است.
شهردار نزلي با بيان اينكه توسط واحد طرح و برنامه طرحي براي انتهاي بلوار داده شده و تكميل شده افزود: انشالله اين پروژه به مناقصه گذاشته خواهد شد تا زيباسازي آن محوطه و ساماندهي وضعت دكه ها در انتهاي بلوار صورت گيرد.
وي تصريح نمود: دغدغه اصلي بنده پرداخت حقوق و مزاياي پرسنل است كه در ماه گذشته علاوه بر اينكه حقوق و اضافه كار را پرداخت كرديم چند مرحله اضافه كار باقي مانده از گذشته هم پرداخت شد و بصورت علل الحساب براي ماه جاري نيز حقوق پرداخت شده است و اگر خدا بخواهد حقوق تكميلي در چند روز آينده نيز پرداخت خواهد شد.
دكتر پورقربان با بيان اينكه يكي از معضلات شهر ما بحث احشام سرگردان است اضهار نمود: آقاي دادستان شخصا در محل حضور پيدا كردند و زمين تحويل گرفته شد و در اين فاصله كم با تمام مشكلاتي كه وجود دارد محوطه سازي در حال انجام است  و بحث فنس كشي آن محوطه  به مساحت 1200 متر مربع نيز در حال انجام است و بزودي مرحله اجرايي جمع آوري احشام سرگردان شروع خواهد شد. 
شهردار انزلي عنوان نمود: محوطه سازي جايكا و ايجادجاذبه هاي تفريحي نيز يكي از كارهايي است كه مدنظر مي باشد. 
وي خاطر نشان كرد: با توجه به اينكه فصل بارندگي در پيش است ما از اين موضوع غافل نبوديم جلسات متعددي را با شهرداري ناحيه يك و دو، معاونت خدمات شهري  و مسئولين ذي ربط داشته ايم و خودم شخصا چندين مرحله حتي تا پاسي از شب از مناطقي كه احتمال آبگرفتگي وجود  بازديد نمودم و همه محل ها را نقطه به نقطه شناسايي و مناطقي كه نياز به لايروبي داشت  شناسايي نموديم و راهكارها پيدا شد؛ در چهار روز گذشته حدود 1/1 كيلومتر انهار و كانال هاي شهر لايروبي شد  و با پيمانكار صحبت كرديم و در صدد تهيه لوله هستيم تا نقاطي كه احتياج به لوله گذاري دارد قبل از فصل بارندگي هدايت آب هاي سطحي انجام شود.
دكتر پور قربان در پيان اظهار نمود: بنده به نوبه خودم از بانيان برگزاري ميز خدمت در مصلي تشكر مي كنم واين آمادگي را داريم  در هر نقطه و محله پاسخوي شهروندان عزيز باشيم و در جهت خدمات رساني بيشتر برامي مردم مفيد واقع شويم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار