فرمانده انتظامی اهواز گفت: شرور مسلحی که اموال مردم را در این شهر با تهدید سرقت می کرد، در درگیری با پلیس به هلاکت رسید.
کد خبر: ۷۷۱۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳ 14 August 2019

سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با سارقان حرفه ای،  سه‌شنبه شب ماموران یگان امداد در حال گشت زنی در منطقه کمپلو ۲ شرور و سارق به عنف که با تهدید چاقو اقدام به سرقت می کردند را شناسایی و بلافاصله وارد عمل شدند .

وی افزود: مجرمان به محض دیدن پلیس با بی اعتنایی به فرمان ایست پلیس اقدام به فرار کردند که پس از طی مسافت کوتاهی تعقیب و گریز ،موتورسیکلت اشرار واژگون شده و راننده آن متواری و سرنشین دیگر آن با سلاح سرد(چاقو) به سمت ماموران حمله ور شد.

سرهنگ دالوند ادامه داد: ماموران پلیس برای متوقف کردن این شرور مسلح اقدام به شلیک تیر هوایی کردند که با تهاجم دوباره وی ، ماموران پای او را هدف قرار دادند که به دلیل تلاش سارق برای حمله به پلیس ، تیر به پهلوی او  اصابت کرد که در نتیجه این شرور پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اهواز با اشاره به کشف مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک و شیشه در بدنه موتورسیکلت اشرار، گفت: تلاش ها برای دستگیری همدست این سارق همچنان ادامه دارد .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار