در ادامه سفر نمکی به استان مرکزی؛
وزیر بهداشت در ادامه سفر یک روزه به استان مرکزی وارد دلیجان شد
کد خبر: ۷۷۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 15 August 2019
 
 

وزیر بهداشت وارد دلیجان شدب

ه. گزارش تابناک مرکزی -   سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر یک روزه به استان مرکزی وارد دلیجان شد و مورد استقبال مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

نمکی در شهرستان دلیجان از بیمارستان امام صادق (ع) دلیجان بازدید و مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد داد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور سفر یک روزه به ۳ شهرستان استان مرکزی صبح امروز وارد ساوه شد و مورد استقبال مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت و سپس با حضوراو در شهرصنعتی کاوه شهرستان ساوه خط تولید دارو‌های انسانی یک شرکت دارو سازی افتتاح شد.


سید محمد جمالیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: وزیر بهداشت به منظور بررسی وضعیت بهداشتی و درمانی، بازدید از مراکز ارائه خدمات سلامت محور و افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های بهداشت و درمان به سه شهرستان ساوه، دلیجان و محلات وارد استان مرکزی شده است.

جمالیان افزود: وزیر بهداشت در پایان سفر با حضور در شهرستان محلات ضمن کلنگ زنی پایگاه سلامت کوی آزادگان از بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان بازدید به عمل خواهد آورد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۳۰ خرداد ماه امسال هم جهت افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه بهداشتی و درمان به ساوه و زرندیه سفر کرد.

وزیر بهداشت قرار است در روز‌های آینده به منظور بررسی وضعیت بهداشتی و درمان اراک و بازدید از پروژه‌های در حال ساخت به این شهر سفر کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار