مسولین شهرستان لنده در پیام های ارسالی خود به تحریریه تابناک کهگیلویه و بویراحمد درگذشت حجت الاسلام سید احمد تقوی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۷۷۲۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ 15 August 2019

مسولین شهرستان لنده در پیام های ارسالی خود به تحریریه تابناک کهگیلویه و بویراحمد درگذشت حجت الاسلام تقوی را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت مسئولین شهرستان لنده در پی درگذشت آیت الله  آمیر احمد تقوی

فرماندار شهرستان لنده با ارسال پیامی درگذشت آمیر احمد تقوی را تسلیت گفت.

در پیام ایشان آمده است؛

انا لله و انا الیه راجعون
در کمال احترام به روح بلند و ملکوتی حضرت حجت الاسلام آ میر احمد تقوی (ره) از سلاله پاک و مطهر ائمه اطهار(س) درود میفرستم.
رحلت این انسان کامل، بزرگ مصلح اجتماعی، کنشگر پیشتاز عرصه فرهنگی، عالم ربانی، فرهیخته و فرزانه ، روحانی متواضع ، شجاع، مردمی و ساده زیست ، متنفذ فاضل و متقی حضرت آیت الله العظمی آمیراحمد تقوی (ره) را به تمامی اقشار مردم شریف و قدردان استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه اهالی شهرستان های کهگیلویه بزرگ و علی الخصوص بازماندگان این روحانی جلیل القدر تسلیت و تعزیت عرض نموده و از ایزد منان آرزوی مغفرت برای این عزیز سفر کرده، حشر با اجداد طاهرینش و صبر و شکیبایی برای سایر بازماندگان مسئلت دارم.
سید خدادوست موسوی
فرماندار لنده

رئیس آموزش وپرورش شهرستان لنده آمیر احمد تقوی را روحانی صادق و مردمی، ساده زیست، مبارز انقلابی و خدوم دانست و در پیامی درگذشت ایشان را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت دکتر جاویدان رئیس آموزش وپرورش لنده؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
در نهایت تالم و تاثر خبردار شدیم که جامعه روحانیت مبارز و مردم شریف استان کهگیلویه و بویر احمد روحانی صادق و مردمی، ساده زیست ، مبارز انقلابی و خدوم خود را از دست داد.

مرحوم حجت الاسلام والمسلمین آمیراحمد تقوی عمر گهر بار خویش را خالصانه و متعهدانه در مسیر حق و حقیقت و دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب و تربیت و خدمتگذاری فرزندان این دیار سپری نمود.
اداره آموزش و پرورش و جامعه فرهنگی شهرستان لنده رحلت این روحانی بزرگوار را به جامعه روحانیت و قاطبه مردم متدین و انقلابی استان کهگیلویه و بویر احمد تسلیت گفته و ضمن ابراز همدردی با بیت مکرم آن مرحوم، از خداوند منان برای این عالم جلیل القدر علو درجات و برای بازماندگان صبری جزیل مسئلت می نماییم . روحش شاد و یادش گرامی باد.

علی جاویدان
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده در پیامی در گذشت آیت الله سید احمد تقوی را تسلیت گفت.

در پیام ایشان آمده است؛

انا لله و انا الیه الراجعون

با کمال تاسف و تاثر فراوان خبر درگذشت عالم ربانی و جلیل القدر حاج میر احمد تقوی مقدم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را در غم و اندوه فرو برد.
مقام علمی و پرورش شاگردان برجسته در کنار تقوی و اخلاص این بزرگوار و وفاداری و تعهد اسلامی و اجتماعی شخصیت جامعی از ایشان ساخته بود، فقدان این عالم والا مقام و خدمات با ارزش ایشان به مردم استان در همه زمینه ها خصوصا به طلاب و حوزه بر هیچکس پوشیده نیست و برای همیشه در اذهان جامعه باقی خواهد ماند، بدینوسیله ضمن تسلیت به محضر مردم فهیم کهگیلویه بزرگ ، خانواده گرامی ایشان ، روحانیون معزز و عموم مردم فهیم استان، از خداوند منان برای آن عالم ربانی علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان صحت و سلامتی و صبر جمیل آرزومندم.

نور علی کاظمی
بهزیستی شهرستان لنده

 مهندس مشهدی زاده در پیامی درگذشت حجت الاسلام  سید احمد تقوی را تسلیت گفت

در پیام شهردار لنده آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا للّە و انّا الیە راجعون
درگذشت عالم ربانی و بزرگوار مرحوم " حجت الاسلام آمير احمد تقوی" موجب تاثر و تالم واندوه مردم شریف استان گردید.

این مردبزرگ متدین و وارسته در طول عمر بابرکت و پربار خویش با نیک نامی و مردم داری منشا اثرات خیر و خدمات فراوان بودند.

از درگاه خداوند متعال برای روح آن مرحوم علو درجات الهی را مسئلت نموده و برای بیت شریف آن عالم بزرگوار صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

مختار مشهدی زاده
شهردار لنده

پیام تسلیت مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده در پی در گذشت آیت الله حاج میر احمد تقوی مقدم:
بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت حضرت آیت‌الله میر احمد تقوی مقدم، عالم پرتلاش و موسس حوزه علمیه دهدشت، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این روحانی پرتلاش و مردمی که از جمله پیشگامان نهضت امام خمینی(ره) در جنوب بود، با حضور در صحنه های مختلف، در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مبارزه با ضد انقلاب، نقشی موثر ایفا کرد. 

اینجانب این ضایعه را محضر مردم جنوب، حوزه‌های علمیه و به‏ ویژه مردم قدرشناس استان کهگیلویه و بویراحمد و بیت مکرم ایشان تسلیت می‏گویم و از درگاه خداوند متعال، برای آن فقید رحمت واسعه و رضوان الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

بخشدار بخش موگرمون از توابع شهرستان لنده در پی درگذشت حجت الا سلام تقوی پیام تسلیت داد.

در پیام ایشان آمده است؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم
و إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ خبر درگذشت عالم وارسته حضرت آیت الله العظمی آمیر احمد تقوی این استاد وارسته اخلاق و مجاهد نستوه و رزمنده دفاع مقدس که عمر با برکت خود را صرف تربیت جوانان و ترویج و تبلیغ معارف اسلامی در نهایت ساده زیستی و تواضع مصروف کرده موجب تالم و تاثر مردم استان شد. رحلت جانکاه این سید جلیل القدر را به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، شاگردان ایشان و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد بالاخص بیت معظم ایشان تسلیت عرض می کنم .

موسی محتشم بخشدار موگرمون

 رئیس شورای شهرستان لنده در پیامی در گذشت آمیر احمد تقوی را تسلیت گفت.

در پیام ایشان آمده است؛

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار