معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: بیشتر خسارت مواد خانمان‌سوز مخدر متوجه کشور ایران بوده و آذربایجان‌غربی به‌عنوان یکی از قطب‌های مبارزه با این بلای خانمان‌سوز، باید دارای یک مجتمع ویژه مبارزه با مواد مخدر باشد و این امر در گروی همت مسئولان است.
کد خبر: ۷۷۲۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ 15 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی سعید عمرانی امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، با اشاره به اینکه گرفتاری‌ها و مشکلات مواد مخدر تمام‌نشدنی نبوده و مستلزم تغییر رویکرد اساسی است، اظهار کرد: برای پایان دادن به مشکلات و گرفتاری‌های مواد مخدر پشتکار و انگیزه بی‌تاثیر نبوده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند، امروز اگر مسوولان نظام جمهوری اسلامی با مواد مخدر به سختی مبارزه می‌کنند، این یک جهاد بزرگ، یک حرکت بسیار عمیق در را پیشرفت ملت ایران است که باید مسوولان اهمیت مبارزه را تبیبن و تشریح کنند.

معاون قضایی دادستان کل کشور تصریح کرد: بیشتر خسارت این مواد خانمان‌سوز متوجه کشور ایران بوده و آذربایجان‌غربی به‌عنوان یکی از قطب‌های مبارزه با این بلا باید دارای یک مجتمع ویژه مبارزه با مواد مخدر باشد و این امر خواستار همت مسوولان است.

وی عنوان کرد: برای مبارزه با مواد مخدر لازم است که تقویتی در نحوه انگیزه کار در این خصوص ایجاد شود و چون آذربایجان‌غربی به‌دلیل مسیر ترانزیتی و مرزی خود در این امر از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و نیاز به تحرکات و تقویت بیشتر است.

عمرانی تاکید کرد: هم‌اکنون ملت ایران لباس جهاد و تحول به تن کرده و در دو حوزه معتادان متجاهرین و بینان‌های مالی قاچاقچیان به شدت مبارزه می‌کنند و اگر این دو گلوگاه به درستی مسدود شود قطعا تاثیر به سزایی در مبارزه با مواد مخدر دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار