مسئول ستاد یادواره شهدای ادوات لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان گفت: با تشکیل این ستاد در سال ۱۳۹۰ تا کنون بیش از ۳۰ رزمنده این ستاد به جبهه‌های جنگ سوریه و دفاع از حرم حضرت زینب (س) اعزام شدند.
کد خبر: ۷۷۲۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳ 15 August 2019
به گزارش تابناک کرمان به نقل از شبستان، سرهنگ محمدحسین نعمتی امروز (۲۴ مرداد) در هشتمین گردهمایی رزمندگان تیپ ادوات لشکر ۴۱ ثارالله  و رزمندگان مدافع حرم در سالن سینما آزادی شهر سرچشمه یاد و خاطر همه شهدای گرانقدر دفاع مقدس و شهدای ادوات لشکر ۴۱ ثارالله را گرامی داشت و بیان کرد: خاطرات جبهه و جنگ برای همه است ونباید بگذاریم دشمن هر طور که می‌خواهد جنگ را روایت کند.
مسئول ستاد یادوراه شهدای ادوات ۴۱ ثارالله استان کرمان تصریح کرد: در سال ۹۰ به ابتکار شهید الله دادی ستاد ادوات لشکر ۴۱ ثارالله تشکیل و اولین گردهمایی رزمندگان در سال ۹۰ با ۴۵۰ نفر در کرمان برگزار شد و بعد از اینکه شهید الله دادی به سوریه رفتند توسط این ستاد یادواره‌های مختلف در شهر‌های مختلف بم، رابر، پاریز و ... برگزار کردیم.
وی دامه داد: روایتگری دوران دفاع مقدس توسط خود رزمندگان ادوات لشکر ۴۱ ثارالله انجام شده که تا کنون اعزام بیش از ۳۰ نفر از ادوات به جبهه سوریه از استان کرمان داشتیم  و ۵۰۰ نفر پرونده به دست به جبهه‌ها را داریم که موفق نشدند.
سرهنگ نعمتی بیان کرد: امروز به لطف خدا و رزمندگان به این نتیجه رسیدیم که پهپاد چند میلیاردی دشمن را همان نسل ایران که روزگاری با دست خالی با دشمن تا بن دندان مسلح می‌جنگید منهدم کرد  و این از دستاورد‌ها و افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
انتهای پیام/*
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار