لیگ برتر فوتسال کشور
تیم‌ ملی‌حفاری در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال کشور برابر هایپر شاهین‌شهر به تساوی رسید و اهورای بهبهان متحمل شکست سنگین شد.
کد خبر: ۷۷۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸ 15 August 2019

دیدار تیم‌های ملی‌حفاری و هایپر شاهین‌شهر از هفته هشتم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۸ امروز در اهواز آغاز شد.

در دقیقه ۱۴ نیمه اول در حالی که بازیکن تیم میهمان در محوطه جریمه قصد داشت با بهره از فرصت به دست آمده دروازه ملی حفاری را باز کند، هومن یعقوبی با دست خود مانع از این کار شد. داور نیز ضمن اخراج بازیکن حفاری یک پنالتی به سود هایپر شاهین‌شهر اعلام کرد. این موقعیت به گل تبدیل شد تا تیم شاهین‌شهر در نهایت برنده به رختکن برود‌.

در نیمه دوم نیز بازیکنان ملی‌حفاری با انگیزه جبران پا به میدان گذاشتند و در حالی که سه دقیقه از آغاز این نیمه می‌گذشت، ربیهاوی برای ملی حفاری گلزنی کرد و بازی به تساوی کشیده شد.

در ادامه نیز در حالی که موقعیت‌های شاگردان مراقی بیشتر از تیم میهمان بود ولی دروازه تیم ملی حفاری در دقیقه ۹ باز شد. پس از این گل مراقی به شدت به عملکرد بازیکنانش واکنش نشان داد.

پس از این گل و با شروع مسابقه، شهاب طالبی بازی را به تساوی کشاند که این گل شادی بسیار هواداران تیم اهوازی را در برداشت.

در دقیقه ۱۲ بازی نیز در حالی که توپ در اختیار بازیکنان هایپر بود یک بطری آب از بیرون از محوطه جریمه مسیر توپ را تغییر داد که این موضوع با واکنش و اعتراض شدید کادرفنی و بازیکنان هایپر همراه بود و بازی برای دقایقی متوقف شد.

این دیدار در ادامه گلی نداشت و با نتیجه تساوی به پایان رسید.

همچنین اهوار بهبهان در دیداری خارج از خانه با حساب یک بر ۶ برابر شاهین کرمانشاه مغلوب شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فوتسال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار