امام جمعه لامرد گفت: آحاد جامعه در قبال روحیه جهادی و کار جهادی مسئول هستند و باید این موضوع گفتمان‌سازی و فرهنگ‌سازی کرد.
کد خبر: ۷۷۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶ 16 August 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام علی حسین‌زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد، اظهارداشت: کارهای جهادی یکی از اقدامات ارزشمند پس از پیروزی انقلاب اسلامی و از رویش‌های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: رویش‌های انقلاب اسلامی تنها مربوط به افراد نیست بلکه به جریان‌های انقلاب اسلامی مانند کارهای جهادی نیز مربوط می‌شود.

امام جمعه لامرد با اشاره به فعالیت 12 هزار و 104 گروه جهادی در کشور، گفت: یک هزار و 476 گروه جهادی دانشجویی، 716 گروه جهادی محلات، 605 گروه دانش‌آموزی و 105 گروه پزشکی هستند که 33 درصد فعالیت آن‌ها در فرهنگی، 28 درصد فنی و عمرانی، 19 درصد علمی و پژوهشی، 10 درصد بهداشت و درمان و 10 درصد اشتغال‌زایی و کارآفرینی است.

وی با بیان اینکه امروز در حوزه موشکی و نانو جزو پیشرفته‌ترین کشورها هستیم تصریح کرد: هرجا جهادی و انقلابی عمل کردیم به پیشرفت رسیدیم.

امام جمعه لامرد بیان داشت: آحاد جامعه در قبال روحیه جهادی و کار جهادی مسئول هستند و باید این موضوع گفتمان‌سازی و فرهنگ‌سازی کرد.

وی به لزوم حضور مسوولان در میان نیروهای جهادی گفت: معضلات اجتماعی وجود دارد اما نباید فقط نیمه‌خالی لیوان را دید بلکه امروز نیمه پرلیوان بیشتر است و این موضوع خودش را در 22 بهمن‌ها و جریانات مهم ملی نشان می‌دهد.

امام جمعه لامرد به آزاد شدن نفت‌کش ایرانی اشاره کرد و گفت: انگلیسی‌ها غیرقانونی کشتی نفت‌کش ما را گرفته و آمریکایی‌ها نیز تمام تلاش خود را کردند که این کشتی آزاد نشود.

وی در مورد فرا رسیدن عید غدیر نیز گفت: سنت‌های فراموش‌شده در مورد عید غدیر باید احیا و مردم نیز مشارکت و حضور باشکوه در مراسمات این عید داشته باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار