کد خبر: ۷۷۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳ 16 August 2019
امام جمعه شهر دیشموک خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه ارتباطی برخی از روستاهای بخش دیشموک نامناسب است که باید به آن توجه جدی کنید.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه امروز اظهار کرد: اهل تقوا برای خدا کار می‌کنند و اگر در اعمال ما تقوا نباشد هیچ کدامش پذیرفته نیست زیرا اخلاص در عمل و تقوا انسان را به سوی کامل شدن بالا می برد.
وی افزود: گروه‌های جهادی با این اقدام می توانند الگوی مناسبی برای دیگران باشند و ما هم می توانیم با کم ترین بضاعت در این بخش خدمات رسانی داشته باشیم.
امام جمعه دیشموک با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به گروه های جهادی و بسیج سازندگی گفت: کار بسیج سازندگی و گروه های جهادی ارزشمند است و جهاد و خدمت رسانی وسیله8 دل کندن از منافع شخصی و جلب رضای خداوند است.
راوند از خدمات جهادی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از زحمات مدیرکل کمیته امداد استان و پزشکانی که در آجم خدمات رسانی کردند تقدیر و تشکر به عمل ورد.
خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به دیدار نماینده مردمی یمن با رهبر انقلاب گفت: ایران اسلامی الگویی برای کشورهای آزادی خواه و مردم یمن شده است.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب وعده پیروزی ملت یمن را در برابر عربستان سعودی داده است و پیروز این مبارزه مردم یمن هستند که با عبور از این پیچ تاریخی مردم یمن حکومت اسلامی می‌توانند تشکیل دهند و این وعده ای بود که رهبری معظم به نماینده مردم یمن داده بود.
راوند در خصوص سخنان نماینده مردم یمن گفت: مواضع رهبری انقلاب را روحیه بخش و امتداد ولایت پیامبر دانستند و ملت یمن به رهبری انقلاب اسلامی اقتدا کرده است زیرا ملت ایران با اقتدا به ولایت فقیه می توانند خار چشم دشمنان شوند و پهباد آمریکایی و کشتی انگلیسی را سرنگون و توقیف کند.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به مبارزه دستگاه قضایی با مفسدین گفت: از جمله برنامه هایی که در کشور در حال انجام هست مبارزه با فساد و مفسدان است.
وی افزود: هاضمه نظام فساد پذیر نیست و فساد در هیچ کجا با اقدامات رئیس دستگاه قضا لانه نمی‌کند و جلوی مفسدان و اموال نامشروع برخی از مسئولین گرفته می شود.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به اعیاد پیش رو گفت: ولادت امام هادی(ع) در روز آتی خواهیم داشت که اول و آخر خیر اهل‌بیت پیامبر(ص) است که یادگار ایشان زیارت جامعه کبیره در مفاتیح الجنان است.
وی با اشاره به عید غدیر و مشخص شدن امیرالمومنین(ع) به جانشینی پیغمبر(ص) گفت: در روز عید غدیر نعمت ها بر مسلمانان اتمام و دین آنان کامل شد زیرا جانشینان پیغمبر(ص) که از نسل امام علی(ع) هستند برای همگان آشکار شدند.
وی افزود: در ارج و منزلت امیرالمومنین(ع) همین بس که علمای اهل سنت در مناقب امیرالمومنین کتاب های زیادی نوشتند و سخنان پیغمبر(ص) در خصوص آن امام همام را منتشر کردند.
راوند در همین زمینه گفت: بر همه ما واجب و ضروری است که مبلغ غدیر باشیم و می توانیم در روز عید با روزه گرفتن، لباس نو پوشیدن، شیرینی دادن، اطعام کردن و جشن گرفتن غدیر را معرفی کنیم.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به رحلت آمیر احمد تقوی گفت: حجت الاسلام تقوی اولین موسس حوزه علمیه شهر دهدشت به عنوان یکی از پیشگامان عرصه علم و دانش در منطقه بود که رحلت جانگداز ایشان را به عموم مردم کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می‌کنم.
وی با اشاره به اولین سفر کاری استاندار به بخش دیشموک گفت: برخی از روستاهای بخش دیشموک همچون روستاهای رودریش، آجم و سرگچ همچنان راه ارتباطی نامناسب دارند که در فصل سرما به کلی قطع می شود و امکان عبور و مرور در آن وجود ندارد که از استاندار و مسئولین خواهان توجه جدی به بخش دیشموک در خصوص راه های ارتباطی روستایی هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار