کد خبر: ۷۷۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ 17 August 2019

تابناک / نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزارت نیرو با احداث نیروگاه برق در غرب استان گیلان خبر داد و گفت: با احداث این نیروگاه مشکل برق دو شهرستان فومن و شفت برطرف می‌شود.

 

وزارت نیرو با احداث نیروگاه برق در غرب گیلان موافقت کرد

 

حجت‌الاسلام محمدمهدی افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با بیان اینکه وی برای رفع مشکلاتی که در حوزه تأمین و ضعف برق دو شهرستان فومن و شفت پیگیری‌های زیادی کرده است اظهار داشت: با احداث یک نیروگاه مشکل برق در غرب گیلان مشکلات دو شهرستان فومن و شفت در این حوزه برطرف می‌شود.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با تأکید بر اینکه کارهای بسیار زیادی در سال‌های اخیر برای برطرف شدن مشکلات تأمین برق دو شهرستان انجان شده است عنوان کرد: ضعف و فرسودگی خطوط انتقال برق به دو شهرستان از جمله موضوعاتی بود که بنده به شدت پیگیر برطرف کردن آن بودم که اتفاقات بسیار خوبی نیز در این بخش رقم خورد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برطرف کردن بخشی از مشکلات ناشی از ضعف جریان برق در دو شهرستان فومن و شفت را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های برق‌رسانی در این دو منطقه ضروری است زیرا پست 63 مگاواتی تولید برقی که هم‌اینک در شهرستان فومن وجود دارد بیش از 40  سال قدمت دارد.

افتخاری با تأکید بر اینکه وزارت نیرو با ساخت نیروگاه برق فومن و شفت موافقت کرده است خاطرنشان کرد: در حال حاضر سرمایه‌گذار اجرای این طرح عمرانی مشخص و صحبت‌های اولیه با وی انجام شده است و امیدواریم با برطرف شدن یکسری موانع شاهد ساخت یک نیروگاه با ظرفیت تولید برق حداقل 20 مگاوات در منطقه باشیم.

 وی در پاسخ به این سوال که روند ساخت و تکمیل کلینیک تخصصی شهرستات فومن به چه صورتی پیش می‌رود هم عنوان کرد: این پروژه بهداشتی و درمانی هم‌اکنون بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که مطمئناً با افتتاح و راه‌اندازی آن کمک بسیار بزرگی به بخش بهداشت و درمان شهرستان فومن می‌شود.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ارتقاء زیرساختی‌های بهداشتی و درمانی این دو شهرستان را از جمله مهم‌ترین اولویت‌های کاری خود در چند ساله اخیر اعلام کرد و اظهار داشت: با وجود کمبود منابع و اعتبارات در بخش ملی گام‌های خوبی در این بخش برداشته شده است و قصد داریم همین روند فعلی را با سرعت بیشتری دنبال کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار