همزمان با هفته دولت،
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: همزمان با هفته دولت ۳ مرکز خدمات جامع سلامت و بخش اورژانس بیمارستان شهدا دهلران به بهره برداری خواهند رسید.
کد خبر: ۷۷۲۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ 17 August 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ غلامرضا منصوری اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۳ مرکز خدمات جامع سلامت و بخش اورژانس بیمارستان شهدا دهلران به بهره برداری خواهند رسید و خدا را شاکریم که توفیق داد گامی هر چند کوچک درخدمت رسانی و توسعه سلامت مردم عزیز شهرمان برداریم.

منصوری افزود: میزان اعتبار هزینه شده جهت افزایش فضای فیزیکی بخش اورژانس بیمارستان شهدا دهلران ۱۸ میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات وزارت بهداشت تخصیص پیدا کرده است.

وی تصریح کرد:مساحت بخش اورژانس از ۳۲۰ متر به ۸۰۰متر افزایش یافته و تعداد تخت‌های بخش اورژانس نیز از ۱۴ تخت به ۲۸ تخت افزایش پیدا کرده است و مشکلی بابت پذیرش بیمار وجود نخواهد داشت.

منصوری یادآور شد: مرکز خدمات جامع سلامت شماره یک و شماره دو شهر دهلران هر کدام با مساحت پانصد متر و در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال و همچنین مرکز خدمات جامع سلامت دشت عباس به مساحت۸۰۰ متر و اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

وی، خاطرنشان کرد: از همکاری و مساعدت ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایلام و فرماندار شهرستان دهلران و رییس بیمارستان شهدا دهلران و تمامی عزیزانی که به هر نحو مارا در این مسیر یاری نمودند تشکر و قدردانی نمایم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار