مدیر گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اصفهان گفت: امروزه که در اصفهان با بحران آب مواجهیم ضرورت شکل گیری روزنامه نگاری آب احساس می شود.
کد خبر: ۷۷۲۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲ 17 August 2019

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اصفهان همزمان با آیین افتتاحیه و برگزاری اولین دوره روزنامه نگاری آب  ،  دکتر فائزه تقی پور ، اظهار داشت: شکل گیری روزنامه نگاری های تخصصی در زمینه های مختلف یک بحث کاملا به روز و مطرح در دنیا است.
وی با بیان اینکه روزنامه نگاری آب از برزیل شروع شد ، اظهار کرد :  روزنامه نگاری آب یک علم آکادمیک هست و لازم است با بومی سازی آن این علم در کشور پیاده سازی شود.
 تقی پور افزود: در روزنامه نگاری آب بسیار مهم است که اصحاب رسانه با علم و آگاهی به موضوع علم آب و سرفصل های مربوط به آب بنویسند.
وی به جای خالی شیوه های خبر نویسی مدرن در رسانه های امروز اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: لازم است شیوه های خبرنویسی مرتبط به بحران  آموزش داده شود. 
عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اصفهان  ادامه داد: در حال حاضر یکی از موفق ترین حوزه های خبر ، ورزش نویسی هست که به علت اینکه مخاطب شناسی واقعی صورت گرفته امروزه شاهد موفقیت رسانه در این‌حوزه هستیم.
مدیر گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اصفهان  با اشاره به اینکه امروزه در ژاپن روزنامه نگاری سلامت و سالمندان بسیار موفق است ، گفت: در رسانه های امروز نگاه تخصصی به موضوع آب و پرداختن به آن با علم خبرنویسی بسیار پر اهمیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار