ماموران انتظامی مازندران ۲۴ ساعت گذشته ۶۹ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط کردند.
کد خبر: ۷۷۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳ 17 August 2019

ماموران انتظامی مازندران ۲۴ ساعت گذشته ۶۹ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران،فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر و مجرمان سابقه دار، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

سرهنگ رضوانی افزود: ماموران ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در اجرای این طرح موفق به شناسایی یک باند ۵ نفره تهیه وتوزیع مواد مخدر در این شهرستان شدند.

او گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۴۱ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل نیز از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از منزل یک قاچاقچی مواد مخدر ۲۲ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

سیدمحسن جعفری افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت نیز از دستگیری متهم و همدست وی در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از خودرو و منزل این سوداگر مرگ ۶ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ قاسم عزیزی افزود: متهم و همدست وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

او از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار