رقابت‌های انتخابی جودو نونهالان خوزستان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
کد خبر: ۷۷۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸ 17 August 2019

محمد مهر افشار، دبیر هیات جودو و دفاع شخصی استان اظهار کرد: این مسابقات روز پنجشنبه 24مردادماه در خانه جودو اهواز جهت اعزام نفرات برتر به المپیاد نونهالان کشور برگزار شد.

وی بیان کرد: بیش از 90 جودوکار نونهال از شهرستان‌های اهواز، باوی، شوشتر، اندیمشک، دزفول، هفتکل، رامهرمز، آبادان و بندرماهشهر در این پیکارها با هم به رقابت پرداختند.

دبیر هیات جودو و دفاع شخصی خوزستان گفت: در وزن 34 کیلوگرم بشیر خلفی از باوی، در وزن 38 کیلوگرم صادق صالحی از آبادان، در وزن 42 کیلوگرم محمد مهدی نجف‌وند از اندیمشک، در وزن 46 کیلوگرم محمدجواد سهرابی از اندیمشک، در وزن 50 کیلوگرم ابوالفضل بهلول‌زاده از شوشتر و در وزن 55 کیلوگرم ابوالفضل قلاوند از اندیمشک به عنوان قهرمانی رسیدند.

وی ادامه داد: در وزن 60 کیلوگرم نیز سیدمحمود موسوی از شوشتر، در وزن 65 کیلوگرم یاسر سلیمانی از سردشت، در وزن 73 کیلوگرم ابوالفضل پیمانی از دزفول، در وزن 81 کیلوگرم امیرمهدی نورالله از شوشتر و در وزن 81+ حمیدرضا حسین نژاد از اندیمشک موفق به کسب مقام اولی شدند.

مهرافشار عنوان کرد: مسابقات در سطح کیفی بسیار خوبی برگزار شد و امیدواریم در رقابت‌های استعدادهای برتر کشور نیز شاهد درخشش جودوکاران نونهال خوزستانی باشیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: جودو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار