فرمانده انتظامی شهرستان ایذه گفت: در پی انجام یک عملیات تعداد ۳ قطعه شی با قدمت چندین ساله از یک فرد قاچاقچی کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۷۷۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ 18 August 2019

حجت سفیدپوست فرمانده انتظامی شهرستان ایذه با اشاره به کشف اشیا تاریخی و باستانی در شهرستان و دستگیری فرد قاچاقچی اظهار کرد: در پی انجام یک عملیات تعداد ۳ قطعه شی با قدمت چندین ساله از یک فرد قاچاقچی کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه فرد قاچاقچی بازداشت و برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد افزود: آثار کشف شده به دوران ایران باستان و تاریخی مربوط است و برای انجام بررسی‌ها به کارشناس میراث فرهنگی تحویل داده شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه در ادامه با اشاره به انجام طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از سرقت عنوان کرد: در ادامه اجرای این طرح، تعداد ۳ نفر سارق سابقه‌دار که اقدام به سرقت اشیا درون خودرو می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

سفیدپوست با بیان اینکه در این اقدام تعدادی از اموال سرقتی نیز کشف و ضبط شد بیان کرد: انتظار می‌رود رانندگان خودروها در زمان پیاده شدن از خودرو اقدام به انجام امور ایمنی مانند بالا آوردن کامل شیشه‌ها در صورت عدم حضور همراه در خودرو، استفاده از قفل فرمان، مطمئن شدن از قفل بودن درب خودرو، استفاده از دزدگیر، پارک در مکان‌های مطمئن و ایمن کنند.

 وی اضافه کرد: در ادامه اجرای این طرح نیز در بازرسی از اماکن مختلف چندین سلاح شکاری و جنگی کشف و ضبط شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار