تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای حضور قدرتمند در نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر، یک مدافع جدید جذب کرد.
کد خبر: ۷۷۲۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ 19 August 2019

با اعلام روز یکشنبه باشگاه نفت مسجدسلیمان در ادامه فصل نقل و انتقالات این باشگاه، مجتبی بیژن بازیکن سابق نفتی‌ها بار دیگر پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد.

بیژن که در پست مدافع میانی بازی می کند پیش از این قرار بود برای تیم نساجی به میدان برود اما چند روز قبل از شروع مسابقات لیگ از این تیم جدا شد و به جمع شاگردان مهدی تارتار پیوست.

این بازیکن ۳۲ ساله سابقه بازی در تیم های استقلال اهواز، شهرداری بندرعباس، حفاری اهواز، ابومسلم خراسان، شهرداری تبریز، ماشین سازی تبریز و نساجی مازندران را در کارنامه دارد.

فصل نقل و انتقالات لیگ برتر همچنان برای نفتی ها ادامه دارد و کادر فنی این تیم مشغول ارزیابی عملکرد بازیکنان موجود و جذب بازیکن جدید است. فصل نقل و انتقالات لیگ برتر از ۱۶ خرداد آغاز شد و تا روز ششم شهریورماه امسال ادامه دارد.

نفتی ها تاکنون بازیکنانی همچون کورش ملکی، محمد طیبی، حامد نورمحمدی، عماد میرجوان، میثم نقی‌زاده، احمد جبوری، مهدی رستمی، مجید عیدی، سعید کریمی، مهدی طهماسبی، سجاد جعفری و حسین ابراهیمی را جذب کرده است.

تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر در اردوی تهران به سر می برد و خود را آماده مسابقات لیگ برتر می کند. شاگردان تارتار در هفته نخست پذیرای تیم تراکتورسازی در مسجدسلیمان خواهند بود.

منبع: ايرنا
برچسب ها: نفت مسجد سلیمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار