استان مرکزی
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با استقبال رسمی معاون امور عمرانی استانداری مرکزی، وارد این استان شد
کد خبر: ۷۷۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۰ 19 August 2019

با استقبال رسمی مسئولان محلی 

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی وارد استان مرکزی شد

به گزارش تابناک مرکزی - دکتر علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شامگاه شب گذشته یکشنبه ۲۷ مرداد ۹۸، وارد استان مرکزی شد و در بدو ورود به این استان، مورد استقبال رسمی مهدی زندیه وکیلی معاون عمرانی استانداری مرکزی، مدیرکل میراث فرهنگی این استان و جمعی از مسئولان محلی قرار گرفت.

دکتر مونسان در سفر خود به استان مرکزی که تا فردا شب ادامه خواهد داشت، از تعدادی از تأسیسات گردشگری این استان بازدید و برخی از پروژه‌های گردشگری در شهر‌های مختلف استان مرکزی را افتتاح خواهد کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، امشب در بدو ورود به استان مرکزی از مجتمع گردشگری همای سعادت در مسیر دلیجان بازدید کرد.

همچنین در سفر دکتر مونسان به استان مرکزی، مجتمع اقامتی کسری، مجتمع اقامتی امیر کبیر، مجتمع گردشگری نور و مجتمع گردشگری سی گل به ظور رسمی افتتاح خواهد شد.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین از بیت تاریخی امام خمینی (ره) بازدید می‌کند.

دیدار با هنرمندان پیشکسوت صنایع دستی و اهدای نشان ملی یونسکو به تعدادی از هنرمندان از دیگر برنامه‌های سفر دکتر مونسان به استان مرکزی است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین ضمن بازدید از بیمارستان ابن سینا به عنوان یکی از پایگاه‌های توریسم سلامت، دستگاه پرتو درمانی این بیمارستان را افتتاح می‌کند.

دکتر مونسان همچنین در بازگشت از استان مرکزی و در مسیر تهران با حضور در شهر ساوه از مسجد جامع این شهر بازدید خواهد کرد.

معاون رییس جمهور وارد استان مرکزی شد.

افتتاح فاز جدید آبگرم محلات، بازدید از چند مجموعه گردشگری و موزه در حال احداث صنایع دستی از برنامه‌های دکتر مونسان در سفر به این استان است. رییس سازمان میراث فرهنگی همچنین از بیت تاریخی امام خمینی (ره) نیز بازدید می‌کند.  

افتتاح فاز جدید آبگرم محلات، بازدید از چند مجموعه گردشگری و موزه در حال احداث صنایع دستی از برنامه های دکتر مونسان در سفر به این استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار