رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران: از آغاز اجرای طرح دریا تا دیروز 28 مرداد 22 نفر در آبهای ساحلی استان غرق شدند.
کد خبر: ۷۷۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۹ 20 August 2019

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران: از آغاز اجرای طرح دریا تا دیروز 28 مرداد 22 نفر در آبهای ساحلی استان غرق شدند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران؛رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با اعلام گزارشی مبنی بر نجات پدر و پسر سیستانی از مرگ حتمی ظهر امروز در ساحل بابلسر با اشاره به نجات987 غریق آبهای خزری در سواحل مازندران از آغاز اجرای طرح دریا تا دیروز 28 مرداد با تلاش ناجیان گفت: از این تعداد نجات یافته 739 مرد و 248 زن بودند.
نقی کریمیان با بیان اینکه در این مدت 22 نفر در آبهای ساحلی استان غرق شدند افزود: از این شمار 19 مرد و سه زن بودند.
به گفته کریمیان ؛ بیشترین غریق در نقاط حادثه خیز آبهای ساحلی نوشهر،عباس آباد، رامسر و بابلسر ثبت شده است.
وی به مشارکت ناجیان غریق با نیروی انتظامی، هلال احمر و اورژانس در ارائه خدمات به مسافران و شهروندان در سواحل اشاره و توصیه کرد؛ مسافران و شهروندان از شنا در خارج از طرح دریا ، شناگاه‌های غیر مجاز ، هنگام شب، در منطقه سنگ چین و حاشیه اسکله پرهیز کنند.
کریمیان در تشریح اقدام ناجیان برای نجات پدرو پسر اهل سیستان‌وبلوچستان گفت: پسر 9 ساله بدون توجه به هشدار ناجیان غریق در منطقه ممنوعه‌ در ساحل پارکینگ 5 در منطقه عمیق دریا غرق شد که با اقدام پدر دارای مشکل قلبی برای نجات فرزندش او هم غرق می‌شود اما بلافاصله ناجیان ، با جت‌اسکی وارد عملیات شدند و آنهارا از مرگ حتمی نجات دادند.
به گفته وی؛ با تلاش نجاتگران هلال احمر و هماهنگی اورژانس، پدر و پسر به بیمارستان شفای بابلسر منتقل شدند که حال هر دو مساعد گزارش شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار