برنامه های بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران در ایلام اعلام شد.
کد خبر: ۷۷۳۴۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴ 21 August 2019

به گزارش تابناک ایلام، مهدی صندوق آبادی دبیر اجرایی ستاد استانی جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های 5 روزه این فستیوال ملی، گفت: افتتاحیه بیست و ششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران عصر چهارشنبه سی ام مرداد ماه  و از ساعت 18 در مزار شهدای گمنام دانشگاه ایلام با حضور اساتید، داوران و هنرمندان شرکت کننده در جشنواره خواهد بود.

وی در خصوص مهمانان ویژه جشنواره بیان کرد: دکتر حمید سوری منتقد حوزه هنرهای تجسمی در روز دوم جشنواره و از ساعت هشت و نیم صبح به ایراد سخنرانی می پردازد، همچنین استاد نادعلیان هنرمند مطرح حوزه هنرهای محیطی سمیناری در دانشگاه ایلام برگزار خواهد کرد و کارگاه های خود را در دل طبیعت ایلام برپا می کند.

وی تاکید کرد: روزهای دوم و سوم جشنواره به کارگاه ها اختصاص خواهد داشت و محل برگزاری کارگاه ها، دانشکده کشاورزی خواهد بود.

صندوق آبادی اضافه کرد: روز چهارم جشنواره به تحویل نهایی آثار و داوری آنها اختصاص دارد و از عصر همین روز هنرمندان از فضاهای دیدنی شهر ایلام بازدید می کنند.

دبیر اجرایی ستاد استانی جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران افزود: اختتامیه این جشنواره با حضور مقامات کشوری، استانی، هیئت داوران و شرکت کنندگان حاضر در این جشنواره در سالن آمفی تئاتر آیت الله حیدری دانشگاه ایلام برگزار می شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار