کد خبر: ۷۷۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ 21 August 2019

تولید دیزل ژنراتوردیزل ژنراتور دستگاهی برای تبدیل انرژی مکانیکی حاصل از سوخت فسیلی به نیروی الکتریسیته و برق است، درموارد زیادی از جمله صنعتی، نیمه صنعتی و در نهایت خانگی استفاده می شود، همان طور که می دانید در موارد صنعتی نیاز به میزان و ولتاژ بالای برق وجود دارد.

چون دستگاه های صنعتی در ساختمان سازی، تونل سازی و همین طور سوله ها و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده از این دستگاه ها نیز عموما به دو صورت است، یا مستقیما و زمانی که نوسان برق مهم نیست از آن ها بهره گیری خواهد شد، یا در کنار یو پی اس ها که کار تثبیت نیروی برق را بر عهده دارند و خودشان برق را به صورت متناوب روی باتری ذخیره می کنند برای تولید انرژی استفاده می شوند.

ﻧﻔﺖ و ﮔﺎز و ﭘﺘﺮوﺷﻴﻤﻲ و کارخانجات تولیدی و صنعتی در واقع مشتریان اصلی این دستگاه ها هستند، البته که در مدل های صنعتی شما باید انتظار ابعاد بسیار بزرگی از این دستگاه ها داشته باشید و البته که میزان مصرف آن ها نیز مطابق تنظیماتی که شما به صورت دستی وارد می کنید متفاوت است. به همین میزان نیز برق بیشتری تولید می کنند.

  انتخاب دیزل ژنراتور

نکات مهم انتخاب دیزل ژنراتور

شرکت های بزرگ و صنعتی در صورتی که با قطعی برق مواجه شوند در درجه اول کارکرد عقب افتاده و مشکلات زیادی نیز در ادامه کار سیستم های برقی ایجاد می شود، عموما برق ناپایدار می تواند به دستگاه های الکترونیکی آسیب بزند که در این موارد و شرایط از دیزل ژنراتور ها در کناب تثبت کننده ها بهره گرفته خواهد شد.

در انتخاب دیزل ژنراتور موارد زیادی وجود دارد که احتمالا در درجه اول ایده آل برای شما ترکیب قیمت و همین طور نوع کاربرد و مصرف خواهد بود. در مدل های خانگی میزان تولید برق و مصرف انرژی کم تر است و همین طور دستگاه ابعاد کوچک تری دارد.

همیشه امکان بروز نقص در سیستم های برقی وجود دارد و برای جلوگیری از نوسان های ناشی از برق ضعیف و یا آمپر مورد نیاز از دیزل ژنراتور ها استفاده می شود. در واقع این دستگاه ها توسط برند های مختلف در سراسر دنیا تولید می شوند.

انتخاب بر اساس برند همیشه در بین سیستم های تولید انرژی الکتریسیته حائز اهمیت است. چون موتور و طراحی سیستم احتراق در آن ها متفاوت است و برند های قدیمی کیفیت بهتری ارائه می دهند.

دیزل ژنراتور برق افشان

انتخاب برند دیزل ژنراتور صنعتی

به نقل از شرکت برق افشان سپاهان در انتخاب برند دیزل ژنراتور صنعتی توان کارکرد طولانی مدت دستگاه های ژنراتور بسیار مهم است، مدل های تقلبی که عموما در بازار کشورمان نیز بسیار دیده می شوند در فعالیت های مستمر با مشکلات زیادی مواجه می شوند و عموما هزینه تعمیرات در این دستگاه ها نیزبالا است.

قطعات آن ها و موتور و طراحی کلی کیفیت لازم را نخواهد داشت و همان طور که می دانیم جابجایی این دستگاه ها به صورت مدام نیز یک امر سخت و طاقت فرسا است.

برند های امریکایی و بریتانیایی پرکینز و کامینز از جمله محبوب ترین و قدیمی ترین شرکت ها با سابقه درخشان در این زمینه هستند که می توانند تضمین سال ها کارکرد بدون نقص و خدمات پس از فروش و گارانتی را در اختیارتان قرار دهند تا از خرید خود مطمئن باشید.

البته که مدل های صنعتی با توجه به نوع جابجایی و میزن تولید به مدل های مختلف تقسیم می شوند.

  دیزل ژنراتور صنعتی

کاربرد های دیزل ژنراتور صنعتی

ژنراتورهای بزرگ صنعتی تا 2000KVA تولید نیرو خواهند داشت و این مورد مورد شرکت هایی با مقدار مصرف بالا قطعا به صرفه تر خواهد بود، بخصوص این که عموما کارخانجات خارج از شهر احداث و دایر می شوند و گاهی ممکن است در شبکه برق و یا فاز نیرو رسانی این مناطق مشکلات زیادی وجود داشته باشد.

مثلا شما یک شرکت بزرگ صنعتی پتروشیمی را در نظر بگیرید که با یک لحظه قطع برق، آسیب های زیادی به خط انتقال و استخراج وارد خواهد شد.

در این شرایط دیزل ژنراتور ها به دلیل قدرت پایدار تر و تولید نیروی بهتر و ایده آل تر گزینه ای به مراتب برتر از مدل های دیگر از جمله گازی و... هستند.

همین طور هزینه مصرف و سوخت دستگاه های ژنراتور گازوئیلی قطعا از مدل های بنزینی کم تر است. بنابرین منطقی است که شما از ژنراتور های دیزل با سوخت گازوئیل استفاده کنید.

مرجع: kiadieselspadan.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار