مدیر امور آبفا روستایی امیدیه از تعمیر و بازسازی 5 مورد شکستگی خط انتقال آب شرب روستای خیط عماره این شهرستان خبر داد و گفت: شکستگی‌های به وجود آمده در این خط انتقال عمدی بوده و از مراجع قضایی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۷۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ 21 August 2019

طاهر شریفی با اشاره به حل مشکل قطعی آب شرب یکی از روستاهای شهرستان امیدیه اظهار کرد: سه مورد شکستگی بوجود آمده بر روی خط انتقال آب روستای خیط عماره تعمیر و بازسازی شد.

وی افزود: شکستگی‌های لوله توسط تعدادی از دامداران این روستا و برای تامین آب احشام خود بوجود آمده بود. این اتفاق همواره تکرار شده و منجر به ایجاد مشکل در آبرسانی به ساکنان روستایی می‌شود.

مدیر امور آبفا روستایی امیدیه تصریح کرد: با توجه به اینکه این شکستگی‌های عمدی منجر به افت فشار، هدررفت آب و کاهش کیفی آب شرب روستا می‌شود، این موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد تا از این پس شاهد چنین مشکلاتی در منطقه نباشیم.

شریفی ادامه داد: پیگیری‌های لازم توسط امور آبفا روستایی امیدیه با فرمانداری، دهیار و شورای اسلامی روستای خیط عماره برای حل این مشکل انجام شده است. در این زمینه جلسات متعددی با فرماندار شهرستان امیدیه و شورا و دهیاری روستا برگزار کردیم تا مشکل شکستگی‌های عمدی توسط دامداران حل شود.

وی خاطرنشان کرد: آب مورد نیاز ساکنان روستای خیط عماره از تاسیسات آبرسانی شرکت نفت تامین می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: آب روستایی ، امیدیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار