فرماندار شهرستان ماهشهر گفت: ۶۴ میلیون دلار سرمایه گذاری از سوی سازمان منطقه ویژه پتروشیمی شهرستان ماهشهر جذب شد.
کد خبر: ۷۷۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰ 21 August 2019

محسن بیرانوند با بیان اینکه سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شهرستان بندرماهشهر در اقدام اخیر خود ۶۴ میلیون دلار سرمایه‌گذاری جذب کرده گفت: این سرمایه‌گذاری یک پروژه کلان کشوری بوده که به زودی شاهد کلنگ‌زنی آن خواهیم بود.

وی افزود: با اجرایی شدن این پروژه شاهد رونق اقتصادی و همچنین رشد آمار اشتغالزایی در منطقه خواهیم بود.

فرماندار ماهشهر گفت: یکی از اصلی‌ ترین موانع در دفع سرمایه‌گذاران بروکراسی اداری بوده که بایدمسئولان کشوری با نگاه کلان خود اختیارات را به گونه‌ای تقسیم کنند که مسئولان شهرستانی با فراغ باز این موانع را برطرف کرده و قدم‌هایی برای ایجاد امکانات و خدمات بردارند.

وی با اشاره به کلنگ‌ زنی و افتتاح چهار پروژه در شهرستان بندرماهشهر تصریح کرد: امیدواریم شرکت پیشکسوتان پرسپولیس با سرمایه‌گذاری خود در بندرماهشهر خیر و برکت را به این شهرستان آورده و ارزش افزوده و اشتغال خوبی برای جوانان این منطقه ایجاد شود.

فرماندار بندر ماهشهر افزود: پروژه‌هایی که روز گذشته کلنگ‌ زنی و یا افتتاح شده‌اند گامی بزرگ برای توسعه و پیشرفت متوازن شهرستان بندرماهشهر است و در ادامه نیز ۳۰ پروژه در دهه فجر کلنگ‌ زنی می‌ شوند، مدتی پیش نیز چندین سالن چند منظوره ورزشی در سطح شهرستان کلنگ‌زنی و یا افتتاح شد.

بیراوند گفت: پروژه ورزشگاه بزرگ بندرماهشهر توسط پتروشیمی‌های منطقه و با کمک شهرداری بندر ماهشهر در سال جاری کلنگ‌زنی شده و امیدواریم با به بهره‌برداری رسیدن آن سرانه فضای ورزشی شهرستان بندرماهشهر افزایش چشمگیری پیدا کند.

به گزارش ایرنا، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر در سال ۱۳۷۶ در زمینی به وسعت ۲ هزار و ۶۰۰ هکتار تاسیس و اینک ۲۲ مجتمع پتروشیمی در آن فعال هستند.

ماهشهر در جنوب خوزستان و در ساحل خلیج فارس، پس از عسلویه قطب پتروشیمی کشور است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار