نمایندگان خوزستان در هفته فصل نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف حریفان خود می‌روند.
کد خبر: ۷۷۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ 22 August 2019

بالاخره سوت آغاز نوزدهمین فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور پس از تاخیر بسیار امروز به صدا در می‌آید که نفت مسجدسلیمان از تراکتور پذیرایی می‌کند و فولاد در داربی خوزستان میزبان نفت آبادان است.

نفت مسجدسلیمان - تراکتورسازی

در چهارمین بازی روز نخست از هفته اول لیگ برتر، امروز دو تیم نفت مسجدسلیمان و تراکتور که از نظر مالی و امکاناتی اصلا شباهتی به ندارند، رو در روی هم قرار می‌گیرند.

نفت مسجدسلیمان اگرچه جزو تیم‌های طبقه ضعیف لیگ برتر محسوب می‌شود و از بضاعت مالی بالایی برخوردار نیست ولی امساب با تارتار انگیزه دارد از همین ابتدای فصل موفق و به دنبال خلق شگفتی است.

در آن سوی میدان نیز تراکتوری قرار دارد که در ماه‌های اخیر تغییرات متعددی را تجربه کرد و برای امسال هدایت تیم را به دنیزلی سپرده که هوداران نیز خواهان آمدن او به تبریز بودند. تراکتوری که در لیگ هجدهم دست‌شان از جام کوتاه ماند، امسال با هزینه هایی که داشته مشخص است، سخت به دنبال قهرمانی است.

باتوجه به این‌که هر دو تیم و تراکتور در این دیدار انگیزه‌های بسیاری دارند و از همین ابتدای لیگ به دنبال کشیدن خط و نشان برای تیم‌ها هستند، به نظر می‌رسد هواداران دو تیم شاهد بازی زیبا و جذابی باشند.

فولاد - نفت آبادان

فولاد که امسال به جواد نکونام اعتماد کرده است به دنبال ارائه بازی‌های هجومی و رو به جلو است تا بر خلاف فصل‌های قبل نشان دهد فولاد می‌تواند دوباره مدعی قهرمانی و کسب سهمیه باشد. فولاد برای حضور در لیگ نوزدهم تمرینات و اردوهای خوبی داشته است و بسیار امیدوار است و هواداران این تیم نیز منتظر رونمایی از چهره جدید فولاد با نکونام هستند.

نفت آبادان هم پس درخشش در چند هفته پایانی لیگ هجدهم و جلب رضایت هواداران، امسال نیز به دنبال تداوم موفقیت است. هدایت نفت برای لیگ نوزدهم به اسکوچیچ سپرده شد و او نیز امیدوارم است که امسال تجربه متفاوتی را با یکی دیگر از تیم‌های ایرانی تجربه کند.

نفت برای لیگ نوزدهم خیلی دست به تغییرات نزده است و با حفظ شاکله و تقویت تیم به دنبال رسیدن به جایگاهی بهتر فصل گذشته است.

در هفته اول لیگ فردا فولاد و نفت آبادان برگزارکننده داربی خوزستان هستند، دیداری که همیشه برای نماینده اهواز و آبادان از حساسیت بالایی برخوردار بوده است. با توجه به اهمیت این دیدار و انگیزه بسیار اسکوچیچ سرمربی سابق فولاد برای مصاف با اهوازی‌ها، مطمئنا هواداران در هفته نخست شاهد داربی دیدنی خواهد بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار