سرپرست فرمانداری خرمشهر گفت: سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان به عنوان استان‌های معین شهرستان خرمشهر برای اربعین امسال تعیین شدند.
کد خبر: ۷۷۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ 23 August 2019
به گزارش تابناک هرمزگان، کوروش مودت دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:استان‌های معین در زمینه توسعه زیر ساخت ها، بهسازی و روکش آسفالت همچنین ساحل سازی به منظور تسهیل در تردد زائران اربعین امسال، خرمشهر را یاری می‌کنند.  
وی بر اجرای طرح جامع ساماندهی مواکب حسینی در شلمچه با همکاری منطقه آزاد اروند تاکید کرد و افزود:اربعین امسال مواکب حسینی هم، چون سال‌های گذشته به زائران خدمات رسانی خواهند کرد.  
مودت گفت:با توجه به رایگان شدن صدور رواید بین ۲ کشور ایرن و عراق پیش بینی می‌شود تعداد زائران اربعین نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شود و از این رو برنامه ریزی ستاد اربعین برای تسهیل تردد زائران افزایش یافته است.  
وی افزود:باید توسعه زیرساخت‌های دائمی و ماندگار در برنامه‌های ستاد اربعین گنجانده شود تا در سال‌های آینده از این سازه‌ها برای تردد و خدمات رسانی به زائران استفاده شود.  
به گزارش ایرنا در اربعین پارسال ۴۵۰ موکب از شهر‌های آبادان و خرمشهر در مرز شلمچه فعالیت داشته و به زائران خدمت رسانی کردند.  
مرز‌های شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه مرزی تردد زائران اربعین حسینی در استان خوزستان می‌باشند.  
گذرگاه مرزی شلمچه در ۱۵ کیلومتری خرمشهر قرار دارد.  
انتهای پیام/*
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار