مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ولیعصر:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: تعمیر و بازسازی ۳۵ مدرسه آسیب دیده از زلزله در شهرستان مسجدسلیمان آغاز شد.
کد خبر: ۷۷۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ 24 August 2019

سرهنگ دوم پاسدار یونس زبیدی در محل سپاه ولیعصر (عج) استان در جمع خبرنگاران در خصوص کمک به مردم زلزله‌زده مسجدسلیمان اظهار داشت: سپاه ولیعصر خوزستان از ابتدای وقوع زلزله در این شهرستان با تمام ظرفیت خود جهت کمک به مردم آسیب دیده وارد میدان شد و نیروهای جهادی و بسیج همچنان درحال خدمت‌رسانی به مردم این منطقه هستند.

وی افزود: یکی از اولویت های ما در حال حاضر تعمیر و بازسازی ۳۵ با مدرسه و احداث ۵ مدرسه ۶ کلاسه در شهرستان مسجدسلیمان بوده که اقدامات لازم در این زمینه صورت گرفته است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) گفت: همچنین تعمیر و بازسازی ۳۰۰ منزل آسیب‌دیده از زلزله در این شهرستان در اولویت قرار گرفته است.

وی بیان کرد : احداث پنج خانه عالم و آواربرداری منازل تخریب شده نیز در دست انجام است.

سرهنگ دوم پاسدار زبیدی تصریح کرد : در زمینه بازسازی منازل و مدارس سعی شده تا پیش از فصل بارندگی کار به پایان برسد و در زمینه احداث نیز اگر اعتبارات لازم به موقع تامین شود می‌توانیم تا پایان آبان ماه سال جاری این منازل را تحویل دهیم.

در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه ۱۷ تیرماه زلزله‌ای به بزرگی ۵.۷ درجه در مقیاس ریشتر مسجدسلیمان در استان خوزستان را به لرزه درآورد.

کانون این زمین‌لرزه در ۱۹ کیلومتری مسجد سلیمان، ۲۹ کیلومتری قلعه خواجه و ۳۷ کیلومتری ایذه این استان بوده است.

در پی این زلزله حدود پنج هزار منزل مسکونی در این شهرستان دچار خسارت و برخی منازل روستایی تخریب شد ، این حادثه دو کشته و بیش از یکصد مصدوم برای جای گذاشت .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار