مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان گفت: برای ساخت بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان دزفول تاکنون یکهزار و ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده‌ است.
کد خبر: ۷۷۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ 24 August 2019

صادق جلیلی در حاشیه بازدید از آخرین مراحل تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزود: بیمارستان تامین اجتماعی از جمله طرح‌های عام المنفعه ای است که بهره برداران آن کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیرانی هستند که با حداقل‌ها زندگی می‌کنند که هر روز تاخیر در بهره برداری از این بیمارستان ظلم در حق آنهاست.

وی خواستار تسریع در اجرای شبکه آب، فاضلاب، محوطه سازی و گاز بیمارستان تامین اجتماعی دزفول شد و گفت: سازمان تامین اجتماعی از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نیست که یکی از دلایل آن همکاری نکردن سازمان‌ها و ارگان‌ها در پرداخت بدهی خود به این سازمان است.

جلیلی ابراز امیدواری کرد با همکاری ادارات و بهره برداری از این بیمارستان بخشی از مشکلات بیمه شدگان شمال خوزستان برطرف شود.

وی پیشرفت فیزیکی بیمارستان در دست ساخت تامین اجتماعی دزفول را ۹۳ درصد بیان کرد و گفت:تجهیزات این بیمارستان در حال خریداری است که با تکمیل ساختمان نسبت به نصب تجهیزات اقدام می‌شود.

 

بدهی ۴۰ هزار میلیارد ریالی به تامین اجتماعی خوزستان

مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان ادامه داد: کارخانجات، سازمان‌ها، ادارات و ارگان‌های مستقر در استان خوزستان افزون بر ۴۰ هزار میلیارد ریال بدهی به تامین اجتماعی دارند که برای پرداخت این میزان بدهی باید اقدام کنند.

وی گفت: حدود ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از خدمات تامین اجتماعی در خوزستان بهره مند هستند که حدود ۶۰ درصد جمعیت این استان را شامل می‌شوند.

عباس پاپی زاده نماینده مردم دزفول نیز در جریان این بازدید گفت: امیدواریم با همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان و حل مشکل آب و برق تا یکماه آینده تجهیزات این بیمارستان تامین و شهروندان و افراد زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی از خدمات آن استفاده کنند.

جمال الدین برفر مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دزفول نیز گفت: آمادگی لازم برای تامین اشتراک آب دایم این بیمارستان را داریم و مراحل اداری این کار در حال انجام است.

بیمارستان تامین اجتماعی دزفول هشتمین بیمارستان تامین اجتماعی خوزستان است.این بیمارستان ۹۶ تخت خوابی در چهار طبقه ساخته شده و در آن بخش‌های  بستری، فیزیوتراپی، آزمایشگاه و دیگر امکانات درمانی پیش بینی شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار