رئیس اداره آموزش و پرورش کیش با حضور در فرودگاه جزیره کیش از دختران برگزیده کیش که در سی هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری کشور حائز رتبه های برتر شده بودند استقبال کرد.
کد خبر: ۷۷۴۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷ 24 August 2019

دست پُر دختران دانش‌آموز کیش از مسابقات فرهنگی و هنری کشوری

به گزارش تابناک کیش، به نقل از فیدار، سید جواد قوامی نژاد رئیس اداره آموزش و پرورش کیش شب جمعه با حضور در فرودگاه از دختران برگزیده مسابقات فرهنگی و هنری کشوری جزیره کیش با اهداء گل استقبال کرد.

وی در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت حمایت از حضور دانش آموزان برتر و توانمند آموزش و پرورش کیش در رشته های مختلف اظهار کرد: در این دوره از مسابقات فرهنگی و هنری کشور که در اردوگاه شهید باهنرتهران و مجموعه های پردیس تئاتر شهر تهران و دانشگاه شهید رجایی برگزار شد تعداد ۵ نفر از دانش آموزان جزیره کیش به نمایندگی از استان هرمزگان حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات همه ساله درآبان و آذر ماه در کشور برگزار می شود و در مرحله مدارس حدود ۱۰ میلیون نفر رشته در این مسابقات شرکت می کنند افزود: این مسابقات در رشته های هنری دستی و تجسمی، ادبی، پژوهشی، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه، رسانه و فضای مجازی وهنرهای آوایی برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش کیش ادامه داد: مسابقات دختران که با حضور حدود یک هزار نفر از تاریخ ۲۸ تا ۳۱ مرداد برگزار شد و شرکت کنندگان جزیره کیش توانستند در رشته های داستان نویسی، فیلم مستند و داستانی، موسیقی و گرافیک حائز رتبه های برتر شوند.

خانم اکبری معاون پرورشی آموزش و پرورش کیش نیز در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه کیش در سال گذشته نیز توانست در این مسابقات رتبه های خوبی کسب کند افزود: در این دوره از مسابقات نگار ایمان در رشته داستان نویسی رتبه دوم کشوری را کسب کرد و فاطمه جام گوهری و کیمیا برومند در بخش فیلم مستند (خانه بومیان کیش)و داستانی (نهال)مقام های سوم و برگزیده را به دست آوردند.

وی افزود: ملیکا بیک زاده در رشته پیانو و زهرا قاسمی در رشته گرافیک عنوان برگزیده را به خود اختصاص دادند.

سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش آموزان کشور در پنج بخش هنرهای دستی و تجسمی، ادبی، پژوهشی، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه ، رسانه و فضای مجازی و هنرهای آوایی در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش کیش، رئیس حراست، معاون پرورشی و مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کیش به همراه خانواده ها و جمعی از خبرنگاران جزیره مرجانی از دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی و هنری کیش استقبال کردند؛ جای مسئولان در این استقبال خالی بود.

جزیره کیش با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت در میان آب های گرم و نیلگون خلیج فارس دارای بیش از ۹ هزار دانش آموز در مقاطع و پایه های مختلف تحصیلی است که هر ساله در مسابقات مختلف کشوری در رشته های ورزشی، فرهنگی، هنری و علمی حضور یافته و رتبه های بالایی کسب می کنند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار