وزیر نیرو گفت: سالانه بالغ بر ۲۳ هزار میلیارد تومان گردش مالی در صنعت برق کشور داریم که تقریباً صددرصد آن را از مردم دریافت می‌کنیم.
کد خبر: ۷۷۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ 24 August 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ رضا اردکانیان در سفر یک روزه به استان البرز و در حاشیه بازدید سرزده از اداره برق شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به ضرورت پاسخگویی مناسب پرسنل ادارات برق به ارباب و رجوع اظهار کرد: سیستم این‌ مجموعه باید به گونه‌ای باشد که به مطالبات مراجعه کنندگان در زمان مناسب پاسخ داده شود.

وی ادامه داد: روش کار، برنامه ریزی و ضوابط کار باید به گونه‌ای باشد که مردم با مراجعه به ادارات احساس خستگی و بطالت وقت نکنند.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه بخش مهمی از منابع مالی صنعت برق از طریق مردم تامین می‌شود؛ افزود: سالانه بالغ بر ۲۳ هزار میلیارد تومان گردش مالی در صنعت برق کشور داریم که تقریباً صددرصد آن را از مردم دریافت می‌کنیم.

وی اشاره کرد: قبض برق کاغذی را از مردم می گیریم و در قبال آن مواردی مانند ایجاد ساختمان‌های اداری شرکت برق، ایجاد شبکه‌های برق و یا احداث نیروگاه را اجرایی می‌کنیم.

اردکانیان با خطاب قرار دادن مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز بیان کرد: وسواس کاری در سیستم ما باید به گونه‌ای باشد که مردم به هنگام مراجعه به ادارات معطل نشوند، در این میان کارکنانی که به هر دلیل توان مواجه با مردم و در صف قرار گرفتن خدمت به آنها را ندارند در سیستم شناسایی شوند.

وی گفت: باید افراد با خلوص نیت در پشت گیشه‌های پاسخگویی به مراجعات مردمی مستقر شوند تا با انجام به موقع کارها وقت کمی از مردم گرفته شود.

برچسب ها: وزیر نیرو ، قبض برق ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار