دبير كانون جهانگردی آبادان گفت: با توجه به فراوانی تصادفاتی که در جاده آبادان به اروندکنار رخ می‌دهد توجه و رسیدگی جدی و فوری مسوولان به رفع مشکل عرض کم این جاده الزامی است.
کد خبر: ۷۷۴۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ 25 August 2019

احمد امیری با اشاره به نیمه کاره ماندن طرح ۲ بانده کردن جاده اروندکنار(موسوم به جاده مرگ) خواهان اتمام این طرح در کوتاه‌ترین زمان ممکن شد.

وی افزود: متاسفانه عدم توجه به رفع این مشکل از سوی مسؤولان ذی‌ربط سبب شده تا هر از گاهی شاهد بروز تصادفات در این جاده و کشته و زخمی شدن جمعی از همشهریانمان باشیم.

وی با بیان این که این جاده محل عبور کاروان‌های راهیان نور نیز هست اظهار کرد: ايمن و استاندار نبودن این جاده می‌تواند برای کاروان‌های راهیان نورهم تهدیدی جدی به شمار آید. از این رو، توجه جدی و ورود و اقدام به موقع مسؤولان ذی‌ربط در این باره امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

امیری ابراز امیدواری کرد: کار دو بانده کردن این جاده تا پايان امسال به اتمام برسد تا ضمن تامین امنیت جانی همشهریانی که در این مسیر تردد می‌کنند برای فصل بهار نیز که مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور به این منطقه می‌آیند شاهد حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار