ریس مرکز فوریت های پزشکی خوزستان گفت: استنشاق گاز آمونیاک و غرق شدن در یک کانال آب عامل مرگ چهار کارگر خوزستانی در حوضچه ماهی روستای درب خزینه شوشتر بوده است.
کد خبر: ۷۷۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ 25 August 2019

امین زرگر با اشاره به اینکه این حادثه در ساعت ۱۳:۲۰ دقیقه روز گذشته رخ داد بیان کرد:  یکی از کارگران در یکی از کانال های حوضچه بر اثر استنشاق گاز آمونیاک دچار خفگی شد که سه کارگر دیگر نیز برای کمک به وی به درون این کانال رفتند و آن ها نیز دچار گاز گرفتگی و غرق شدگی در کانال شدند و جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس گفته افراد محلی آمونیاک در حوضچه های ماهی استفاده می شود افزود: علت آزاد شدن این گاز در منطقه در دست بررسی است  و معلوم نیست که این کار به چه دلیل و با چه انگیزه ای انجام می شود.

رییس مرکز فوریت های پزشکی خوزستان با اشاره به اینکه چهار دستگاه آمبولانس از مرکز اورژانس شوشتر و اهواز به محل حادثه اعزام شدند ادامه داد: ۶ نفر از امدادگران اورژانس اهواز نیز در هنگام انجام عملیات امداد و نجات براثر استنشاق گاز آمونیاک دچار خفگی و مسمومیت شدند که به بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز برای درمان منتقل شدند.

زرگر اظهار داشت: علی خرمی ۳۵ ساله، نادر صالحی ۴۰ ساله و ۲ مرد دیگر که اطلاعات و مدارک  آن ها  اعلام نشده کارگرانی بودند که در  حوضچه ماهی فوت کردند و مسلم حمیدی ۳۲ ساله، خلف حمیدی ۶۱ ساله، رضا فرهادیان، میثم زرگر مقدم ، امین برومند و رحیم حبیبی پور از امدادگران اورژانس اهواز بودند که مصدوم شدند.

وی افزود: حال چهار نفر از امدادگران مصدوم اورژانس اهواز بهبود یافته و امشب از بیمارستان ترخیص می شوند.

این حادثه در روستای درب خزینه از توابع بخش مرکزی شهرستان شوشتر در شمال خوزستان رخ داده است.

منبع: ايرنا
برچسب ها: اورژانس ، خفگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار