مدیر امور برق شهرستان کارون از افتتاح 3 پروژه در راستای توسعه شبکه برق این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۷۷۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴ 25 August 2019

طاهر باوی اظهار کرد: امروز و همزمان با آغاز هفته دولت، 3 پروژه در راستای توسعه شبکه برق شهرستان کارون و با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 662 میلیون ریال افتتاح شد.

وی افزود: توسعه شبکه برق و روشنایی کوی مشعلی سمت ساحلی با اعتبار 4 میلیارد و 618 میلیون ریال، توسعه شبکه برق و روشنایی قلعه کوچک خیابان 6 با اعتبار یک میلیارد و 375 میلیون ریال و خط دومداره مهدیس/فاز یک با اعتبار 2 میلیارد و 668 میلیون ریال پروژه‌هایی هستند که امروز افتتاح شدند.

مدیر امور برق شهرستان کارون تصریح کرد: در حال حاضر همچنین 7 پروژه در شهرستان کارون در دست اقدام است و پس از اجرای آن‌ها شاهد توسعه شبکه برق و روشنایی دیگر مناطق شهرستان خواهیم بود.

باوی ادامه داد: توسعه شبکه برق و روشنایی کوی مشعلی فاز 2 با اعتبار 4 میلیارد و 100 میلیون ریال، توسعه شبکه برق و روشنایی کوی اسلام آباد شرقی و غربی با اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون ریال، روشنایی بلوار مهدیس با اعتبار 2 میلیارد و 350 میلیون ریال از جمله پروژه‌های در دست انجام هستند.

وی عنوان کرد: روشنایی بلوار خروجی پل ششم با اعتبار 510 میلیون ریال، قالب بندی پایه‌های فرسوده با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون ریال، ساماندهی شبکه خیابان اصلی کانتکس با اعتبار 2 میلیارد و 370 میلیون ریال و ساماندهی شبکه فرسوده کوت سید صالح با اعتبار 630 میلیون ریال از پروژه‌هایی هستند که در شهرستان در دست اقدام هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار