رئیس کمیسیون انرژی:
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: کمرنگ جلوه دادن خدمات نظام اسلامی همنوایی با دشمنان است.
کد خبر: ۷۷۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 27 August 2019

فریدون حسنوند در نشست شورای اداری اندیمشک در محل فرمانداری افزود:مخالفان نظام با برنامه ریزی برای سیاه نمایی خدمات در کشور تلاش وسیعی آغاز کرده اند.

وی بیان کرد:خدمات رسانی به مناطق مختلف کشور از جمله مناطق محروم در دوران بعد از انقلاب اسلامی قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: در دوران قبل از انقلاب با وجود برخورداری از ظرفیت های فراوان ملی و جمعیت کم کشور ، روستاها و مناطق مختلف کشور از فقر و محرومیت رنج می برد.

وی اظهار کرد: منکر برخی کاستی ها نیستیم اما حجم گسترده خدمات در جای جای کشور نشان دهنده پویایی ،نشاط و تلاش برای آبادانی در کشور است.

حسنوند گفت: نقدها برای برخی عملکردها باید منصفانه باشد و نباید با تخریب و سیاه نمایی خدمات، با دشمن همراه شد.

وی بیان کرد:آگاهی مردم از این خدمات ضروری است و روابط عمومی های دستگاههای اجرایی در بیان این خدمات کوتاهی نکنند.

وی با گرامیداشت هفته دولت و یادوخاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت :مدیران باید با توجه ویژه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در مسیر توسعه و خدمات رسانی تلاش  مضاعف کنند.

وی در بخش دیگری به برنامه های ایام محرم در اندیمشک اشاره کرد و افزود: پرچم عزای حضرت امام حسین /ع/ با حضور مردم خداجوی شهرستان در اول محرم به اهتزاز در می آید.

وی گفت: شهرستان اندیمشک همواره در برنامه های سوگواری محرم پیشرو بوده و امسال با برنامه ریزی های انجام شده و مشارکت مردم و مسئولین برنامه های فرهنگی و مذهبی محرم با شور حسینی مضاعف برگزار خواهند شد.

وی از اصحاب رسانه خواست با انعکاس خبری اعتقاد مردم اندیمشک و برنامه های عزاداری در ایام محرم ، در ترویج فرهنگ عاشورا سهیم باشند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار